Η FIFA είναι η Ντραγκέτα του Ιφαντίνο που συνεχώς αποθεώνει τον Τράμπ...
-
*Jason Bageris*
*Αυτό που συμβαίνει στο Παγκόσμιο Κύπελλο της ντροπής με το Ιράν δεν έχει
προηγούμενο... Εκτός του γεγονότος ότι τους κάνουν συνέχεια ...
Πριν από 1 ώρα




4 σχόλια:
ωραίο το ξεκωλάκι
Το επόμενο στάδιο θα είναι παρέλαση με μαγιό. Τότε θα δεις κοσμοπλημμύρα.
ξεχασες τον αλλο με τη σακουλα, για τον πουτσο χωρα! ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΚΑΙ Η ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝΤΕΣ!
http://www.makeleio.gr/wp-content/uploads/2015/10/stra-parelash2.gif
Δημοσίευση σχολίου