Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

O κυβερνητικό γλύφτης, και ο…τραμπούκος.



Το επεισόδιο ξεκίνησε όταν ο Κεγκέρογλου, αντιδρώντας στις αναφορές του κυβερνητικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ που υπεραμυνόταν της τροπολογίας, τον αποκάλεσε «κυβερνητικό γλύφτη», με τον κ. Φαμέλο να αντιδρά έντονα, κάνοντας λόγο για απαράδεκτες προσωπικές προσβολές.
Λίγο αργότερα ο κ. Κεγκέρογλου κατήγγειλε  τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ ότι τον απείλησε.
«Με απείλησε ο κ. Φάμελος, τραμπουκίζοντας και δείχνοντας τον πραγματικό του εαυτό, λέγοντας μου ότι θα σου δείξω εγώ όταν βγούμε έξω.  Ο προεδρεύων Δημήτρης ζητησε να ανακαλέσουν και οι δύο βουλευτές τούς χαρακτηρισμούς και να διαγραφούν από τα πρακτικά οι επίμαχες φράσεις.
Ωστόσο, ο κ. Κεγκέρογλου συνέχισε αποκαλώντας τον κ. Φάμελο «κυβερνητικό υποτελή βουλευτή» και υποστηρίζοντας ότι είναι πολιτικός χαρακτηρισμός.
«Με προσβλητικό τρόπο την ώρα της τοποθέτησής μου με αποκάλεσε γλύφτη και τον πλησίασα για να ζητήσω εξηγήσεις. Του είπα θα βγούμε έξω να μου εξηγήσει», είπε ο κ. Φάμελλος δηλώνοντας ότι θα προσφύγει εναντίον του στην Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής.
«Με είπε θρασύδειλο. Μου μίλησε με ιδιαίτερα προσβλητικό τρόπο. Με είπε γλύφτη. Του είπα όταν βγούμε έξω να μου εξηγήσει τι σημαίνει γλύφτης. Αυτό είπα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...