Φαλαινοθήρες στα Νησιά Φερόε σκότωσαν πάνω από 1500 δελφίνια σε μία μέρα. Πρόκειται για έθιμο. Όχι, δεν είμαστε το χειρότερο είδος του πλανήτη. Του σύμπαντος είμαστε.
Nίκη για τον δήμαρχο Μαμντάνι! Η Νέα Υόρκη παγώνει το ύψος ενοικίων...
-
Οργανισμός επιφορτισμένος με τον έλεγχο του επιπέδου των ενοικίων σε
περίπου ένα εκατομμύριο κατοικίες στην πόλη της Νέας Υόρκης αποφάσισε την
Πέμπτη να...
Πριν από 19 δευτερόλεπτα



1 σχόλιο:
Αφού δεν υπάρχει ένας να τους τα κόψει! Όπως σφάζουν τα δελφίνια ζωντανά έτσι να τους κανονίσει.
Δημοσίευση σχολίου