Φαλαινοθήρες στα Νησιά Φερόε σκότωσαν πάνω από 1500 δελφίνια σε μία μέρα. Πρόκειται για έθιμο. Όχι, δεν είμαστε το χειρότερο είδος του πλανήτη. Του σύμπαντος είμαστε.
Κυρ. Μητσοτάκης Το «φρένο» στα σενάρια εκλογών, η στρατηγική με Σαμαρά και
η κόντρα με Τσίπρα
-
*Με αλλεπάλληλες τοποθετήσεις -από το βήμα της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ,
τη συνέντευξη στον Νίκο Χατζηνικολάου και λίγες ημέρες πριν στη συζήτησή
του με...
Πριν από 1 ώρα



1 σχόλιο:
Αφού δεν υπάρχει ένας να τους τα κόψει! Όπως σφάζουν τα δελφίνια ζωντανά έτσι να τους κανονίσει.
Δημοσίευση σχολίου