Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

Άστο ρε ..μεγάλε, γιατί θα το ..πάρει το παλιόπανο ο… αέρας. Θυμάσαι; Βγαλ΄τον ..τούρκο σου, και βάρα μας.



«Εγώ δεν είμαι στην ορχήστρα, δεν κλήθηκα ούτε ως τρίτο ή τέταρτο βιολί. Το κόμμα μου με αγνόησε τελείως από την ώρα που εγκατέλειψα τη Βουλή. Είμαι προθυμότατος να βοηθήσω, αλλά δεν μου ζητήθηκε. Τι να κάνω; Να τη στήσω έξω από την Ιπποκράτους με ένα πανό, που θα λέει "παιδιά, δώστε μου δουλειά";».

Με αυτά τα χαρακτηριστικά λόγια, ο Θεόδωρος Πάγκαλος αποκάλυψε στην εφημερίδα Free Sunday το... παράπονό του για τον παραγκωνισμό του από το ΠΑΣΟΚ. Τόνισε πάντως ότι το κόμμα προσπαθεί να ανακάμψει, «έχοντας έναν καλό μαέστρο, τον Ευάγγελο Βενιζέλο».

Για μια ακόμα φορά τις τελευταίες ημέρες, ο κ. Πάγκαλος εξαπέλυσε επίθεση κατά του συνόλου του πολιτικού συστήματος, υποστηρίζοντας ότι κανένα κόμμα δεν λέει την αλήθεια στο λαό. Ωστόσο, ο ίδιος είπε ότι θα ψηφίσει ΠΑΣΟΚ στις 17 Ιουνίου...

«Τα δύο μεγάλα κόμματα έχουν χάσει τη μισή τους δύναμη. Υπάρχει όμως ένας πυρήνας που αντιστέκεται. Προσωπικά θα ψηφίσω ΠΑΣΟΚ, γιατί δεν μπορώ να κάνω αλλιώς.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ελπιζω ρε παχυδερμο να εχεις ψοφησει μεχρι τις εκλογες,μια ψηφος λιγοτερη κατι ειναι.

Ανώνυμος είπε...

ΨΟΦΟΣ ΧΟΝΤΡΟΒΟΥΒΑΛΟΟΟΟΟΟΟ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...