Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Επιστολή προς ..τελώνες και ..φαρισσαίους της …Συγγρού



ΠΡΟΣ: Νέα Δημοκρατία
Λεωφ Συγγρού 340
17673 Καλλιθέα

Κύριοι

Είμαι 57 χρονών, πατέρας πέντε παιδιών και από ενηλικιώσεώς μου στήριζα με την ψήφο μου το κόμμα αρχών και αξιών που ίδρυσε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, πιστεύοντας ότι κάνω το σωστό για την πατρίδα μου, την οποία και υπηρέτησα από το χώρο των ΕΔ ως μόνιμος αξκός του ΣΞ. Με την έξοδό μου μάλιστα από την ενεργό υπηρεσία, έγινα μέλος του κόμματος μαζί με τη σύζυγό μου.

Η τρέχουσα πολιτική συγκυρία, όμως, δεν... διέψευσε απλά τις προσδοκίες μου, αλλά κατέδειξε με τραγικό τρόπο τη λανθασμένη μου επιλογή, αφού τα εγκληματικά λάθη αυτών που άσκησαν εξουσία, για τα οποία και ποτέ δεν θα λογοδοτήσουν, φορτώνονται συνεχώς στις πλάτες μου και κατ’ επέκταση όλων των ανίσχυρων και εξαπατημένων Ελλήνων πολιτών, προκαλώντας τους αηδία, μένος και δοκιμάζοντας τις αντοχές τους σε όλα τα επίπεδα, μέσα σε ένα πρωτοφανές κλίμα στοχοποίησης και τρομοκρατίας.

Μέχρι τώρα έχω υποστεί σειρά περικοπών (άνω του 50% του εισοδήματός μου), οι οποίες θα συνεχισθούν με τη σχετική πάντα αναδρομικότητα (καημένο ΣΥΝΤΑΓΜΑ), κόβεται ακόμα και το πολυτεκνικό μου επίδομα, ενώ την ίδια στιγμή προκλητικά και απροσχημάτιστα προστατεύεται το ΠΟΛΙΤΙΚΟ σύστημα, με περίτεχνες νομοθετικές διατάξεις, σκόπιμες παραλήψεις, αβλεψίες, ασάφειες κλπ.

Πληρώνω φόρους μεγαλύτερους από τους χρυσοπληρωμένους βουλευτές, στους οποίους εξαιρείται έντεχνα το 75% της αποζημίωσης, διότι έτσι λέει προβλέπει το σύνταγμα, δεν θα μπορούσε αυτό άραγε να παρακαμφτεί άμεσα με έκτακτη εισφορά, μόνο για το λαό γίνονται όλα άμεσα, έκτακτα και αναδρομικά;

Τολμάτε και αγγίζετε τον κατώτατο μισθό, τις συντάξεις του ΟΓΑ, των πολυτέκνων, τα επιδόματα πρόνοιας, ανεργίας, οικογενειακά κλπ, την ώρα που διατηρείτε για τον εαυτό σας ΔΙΠΛΕΣ και ΤΡΙΠΛΕΣ συντάξεις, κρυφές αποζημιώσεις που νομίζετε ότι δεν γνωρίζει ο λαός και συνεχίζετε να νομοθετείτε και να συμπεριφέρεστε με λογικές βολέματος ημετέρων (ΒΥΡΩΝ).

Αλήθεια το Σύνταγμα δεν επιτρέπει τη μείωση του αριθμού των βουλευτών σε 200 από 300, γιατί δεν ήταν αυτό το ΠΡΩΤΟ ΜΕΤΡΟ, που είναι το ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΑΣ, για να εμπνεύσετε και το δύστυχο λαό, που πηδάει απελπισμένος από τις ταράτσες και τα μπαλκόνια; αλήθεια δεν φοβάστε αυτόν τον προδομένο λαό, μόνο όταν σας σύρει στο δρόμο θ’ αντιληφθείτε ότι τον εξαθλιώσατε;

Επειδή δεν καταστρέφετε την οικογένειά μου μόνο οικονομικά, αλλά με εκθέσατε ανεπανόρθωτα για τις επιλογές μου, απέναντι στα παιδιά μου, τα οποία προσπαθώ να αναθρέψω όπως οι περισσότεροι, με πολύ μεγάλη δυσκολία, θεωρώ χρέος μου έστω και τώρα, να προστατεύσω την ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ μου τουλάχιστον, κάτι το οποίο δεν αναμένω πλέον να πράξει το κόμμα σας.

Σας παρακαλώ να διαγράψετε άμεσα και οριστικά, εμένα και τη σύζυγό μου ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΝΤΡΕΚΗ, ως ουδέποτε εγγραφέντες στο κόμμα, αποστέλλοντας σχετική επιβεβαιωτική επιστολή και σας υπόσχομαι να σας πολεμήσω με την περιφρόνησή μου, την ψήφο της οικογένειάς μου, αλλά και κάθε νόμιμο μέσο, μέχρις εξαφανίσεως σας από τον πολιτικό χάρτη και αποκαταστάσεως της πραγματικής δημοκρατίας στη χώρα μου, η ψυχή και το σώμα της οποίας θεωρώ ότι κατακρεουργούνται και βιάζονται καθημερινά, μπροστά στα μάτια όλων των Ελλήνων.

Κατσαμπέκης
Ευάγγελος
Λάρισα
18
Φεβ 2013

(infognomonpolitics.blogspot.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...