Εκατομμύρια ευρώ μοιράζονται στους εργολάβους με τη νέα τροποποίηση των συμφωνιών των συμβάσεων παραχώρησης των μεγάλων οδικών έργων, που ψηφίστηκε από τη Βουλή στις 11.12.2013. Το νομοσχέδιο τροποποιεί άρδην τις παλαιές συμβάσεις των εργολάβων από το 2007 και έπειτα και φέρει τις υπογραφές των Χρυσοχοΐδη, Στουρνάρα, Σταϊκούρα και Χατζηδάκη.
Ας δούμε μερικά κραυγαλέα παραδείγματα από αυτές τις τροποποιήσεις:
Στην παράγραφο 25.1.5. της παλαιάς συμφωνίας, ο κος Χρυσοχοΐδης πρόσθεσε και νέα παράγραφο που δίνει τη δυνατότητα στον εργολάβο «να αναπτύξει νέα διόδια με την έγκριση του Δημοσίου», πράγμα βέβαια που ο εργολάβος έκανε. Άρα γνώριζε ο υπουργός για αυξήσεις στα διόδια όταν έλεγε ότι δεν θα γίνουν νέες!
Άλλη κραυγαλέα τροποποίηση – αντικατάσταση του άρθρου 25.2. Από 1.1.2016 το Δημόσιο αναλαμβάνει την υποχρέωση να παρέχει στον εργολάβο την καταβολή ποσών, εφόσον τα έσοδα που εισπράττονται από τον εργολάβο (διόδια δηλαδή), δεν επαρκούν για να πληρωθούν οι δαπάνες του!
Και το πλέον μεγαλύτερο σκάνδαλο:
Ολόκληρο το άρθρο 7 του νέου αυτού νόμου είναι μια τροπολογία (με υπογραφές Χρυσοχοΐδη και Σταϊκούρα), που αναλαμβάνει το Δημόσιο να καλύψει δάνειο 200 εκατομμυρίων ευρώ της κοινοπραξίας «Ολυμπία Οδός» (βλέπε ΑΚΤΩΡ και Hochtief) «αν υπάρξει αδυναμία καταβολής της εν λόγω εταιρίας να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της», όπως αναφέρεται κατά λέξη και η ανωτέρω δαπάνη θα καλυφθεί από τις πιστώσεις του κρατικού προϋπολογισμού.
Και μια και το έφερε ο λόγος για την αμαρτωλή Hochtief: Μετέχει σε δύο κοινοπραξίες, Στον «Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου» και στην «Ολυμπία Οδό». Η γερμανική αυτή εταιρία κατέφυγε στα δικαστήρια για να μην πληρώσει το νόμιμο ΦΠΑ (περίπου 700 εκατ. ευρώ από την κατασκευή του Ελ. Βενιζέλος) και τα κατάφερε. Τώρα επιστρέφει με τις ευλογίες Χρυσοχοΐδη για να κατασκευάσει και νέα έργα στην Ελλάδα. Λεπτομέρεια: Η τεράστια Hochtief εμφανίζεται ως ΕΠΕ.
πηγή
1 σχόλιο:
τελικα ο αδιαβαστος αποδεικνυεται μεγαλο κωλοπαιδο-γκεσταπιτης.
Δημοσίευση σχολίου