Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Ηχηρά χαστούκια από τον υποψ. περιφερειάρχη Κρήτης.



Ο υποψήφιος περιφερειάρχης της Χρυσής Αυγής επικεφαλής του συνδυασμού «Ελληνική Αυγή για την Κρήτη» Γιώργος Σπυρόπουλος ανοίγει τα χαρτιά του με συνέντευξη του στο  defencenet.gr  για το ποιο είναι το πρόγραμμά του για την Κρήτη εάν εκλεγεί, γιατί κατέρχεται ως υποψήφιος περιφερειάρχης, αλλά και πως απαντά στις προφυλακίσεις των βουλευτών του κόμματος.
Μεταξύ άλλων αναφέρει …
Η εμπλοκή μου στις αυτόδιοικητικές εκλογές έγινε κατόπιν πρότασης  από τούς συναγωνιστές και την δέχθηκα χωρίς δισταγμό διότι το να κατέρχεσαι  ως υποψήφιος στην Κρήτη δεν είναι ότι και το ευκολότερο ,αλλά και γιατί είμαι σίγουρος ότι θα  ταράξουμε τα  νερά των υπολειμμάτων της  κλεπτοκρατείας πού έχει μείνει στην Κρήτη!
Τα σοβαρότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Κρήτη σήμερα  είναι ή ανεργία, ή διάσπαση των κοινωνικών δομών, το μέχρι τώρα καθεστώς της κλεπτοκρατείας πού διατηρούσε προσκολλημένους τους  Κρήτες  σε διάφορους διεφθαρμένους τοπικούς παράγοντες πού κοίταγαν μόνο το προσωπικό οικονομικό τους συμφέρον, και την προβολή τους
Εγώ δεν  είμαι πολιτικός, δεν  είμαι διαπλεκόμενος πουθενά, και από τις  αρχές πού έχω πάρει από την  οικογένειά μου αλλά και την ιδεολογική μου οικογένεια την  Χρυσή Αυγή  θα  δώσω και το αίμα μου για το  δικαίωμα τού κάθε Κρητικού, τού κάθε απλού ανήμπορου Έλληνα  στην αξιοπρέπεια.
Είμαι πρώην στέλεχος των δυνάμεων καταδρομών, και έν ενεργεία αστυνομικός, όχι στα γραφεία αλλά 23 χρόνια στο πεζοδρόμιο ,χωρίς να κρέμομαι από κανενός το πολιτικό γραφείο, και ως μάχιμος επί πολλά έτη στις ειδικές δυνάμεις και πάρα πολλά χρόνια στην θρυλικής ομάδα Ζ της Θεσσαλονίκης.
Μετονομασία όλων των  δρόμων των  Χανίων, πού έχουν ονόματα τούρκων πασάδων.
Συγκεκριμένα  θα μπουν  ονόματα Ελλήνων  οπλαρχηγών τού 1821,καί Ελλήνων καπεταναίων από την περίοδο της  κατοχής, αλλά και μετονομασία τού Αεροδρομίου στα Χανιά  σε αεροδρόμιο Σμηναγού Κωνσταντίνου Ηλιάκη.
Επίσης πλήρη επισκευή τού λαβυρίνθου της Μεσαράς, ενός ιστορικού από την κατοχή μνημείου ,πού θα αναδείξει την ουσία της ελληνικής αντίστασης κατά των κατακτητών!
Έχω ήδη έρθει σε επαφή με  κάποιους ιδιοκτήτες μεγάλων κέντρων σε Λάρισα,  Πάτρα και  Θεσσαλονίκη, για να δημιουργήσουμε  εκεί μεγάλα καταστήματα τροφίμων  κρητικών παραδοσιακών προϊόντων, χωρίς μεσάζοντες τοκογλύφους, και σε αυτά θα εργάζονται κοπέλια φοιτητές από την Κρήτη πού σπουδάζουν εκεί!.
Το ίδιο ισχύει και για την Κρήτη. Θα γίνουν και εδώ ανάλογα καταστήματα τροφίμων και άλλων παραδοσιακών προϊόντων από άλλες πόλεις χωρίς μεσάζοντες με κέρδος μόνο στους  παραγωγούς.
Πλήρη τουριστική και οποιαδήποτε άλλη βοήθεια προς τούς αδερφούς Ρώσους ,πού επισκέπτονται το νησί μας.
Τις προάλλες βρέθηκα στον τόπο καταγωγής μου στα Αδούλωτα Σφακιά.
Ήρθαν ανοικτά και μού δήλωσαν στήριξη όλες οι μεγάλες οικογένειες των Σφακίων. Ήρθαν μαυροπουκαμισάδες άντρες ευγενικοί και αδούλωτοι και μού είπαν: «Γιώργη είμαστε μαζί σου ,κάμε ομπρός και μην σκίαζεσαι.......Δάκρυσα και τούς ορκίστηκα θα δώσω τα πάντα, για τον αγώνα που έχουμε ξεκινήσει με τις πενιχρές οικονομικές μας δυνάμεις αλλά με την ορμή που δίνει ο ίδιος ο λαός.
Στα χωριά μας αντιμετωπίζουν πολύ' θερμά.  Ειλικρινά σας  λέω ότι κάθε βράδυ στο τέλος μιας περιοδείας είμαι όλο και πιο αισιόδοξος!
Μάς πάει ή επαρχία.  Είμαστε απλοί και εμείς φτωχολογιά ,μάς εκτιμούν μάς βλέπουν σαν δικούς τους, και είμαστε δικοί τους γιατί ξέρουν ότι είμαστε έντιμοι και απλοί.
Σε ένα χωρίο ,έναν υποψήφιο δήμαρχο πού με είχε βρίσει μέσα από το διαδίκτυο τον  πέταξαν έξω, και τού είπαν «έπαε, μόνο χρυσαυγίτης θα πατήσει»!  

Ολόκληρη η ενδιαφέρουσα συνέντευξη του ΕΔΩ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είτε συμφωνώ είτε διαφωνώ με τα λεγόμενα του, τον παραδέχομαι για το θάρρος του και για την ωμότητα αυτών που λέει. Βαρέθηκα τα ξύλινα.

Ανώνυμος είπε...

ΨΗΦΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΓΗ !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...