Για περισσότερο από 30 χρόνια, η περίφημη κάθαρση
αποτελεί για τους πολιτικούς της χώρας κοινό τόπο. Όχι μόνο για τους
κυβερνώντες, αλλά και για τα κόμματα της αντιπολίτευσης.
Όλοι σηκώνουν την παντιέρα αυτή στοχεύοντας στο φιλότιμο των Ελλήνων που ζητούν να φύγουν αυτοί που βουτούν επανειλημμένα το χέρι στο μέλι και δίνουν (πολλά ή λίγα ανάλογα την περίσταση) και στους ημέτερους.
Κάπως έτσι φαίνεται πως είναι δομημένο το σύστημα και στο υπουργείο Υποδομών, ένα από τα «πλουσιότερα» υπουργεία ακόμα και σε περίοδο κρίσεως, καθώς απορροφά πάντα το μεγαλύτερο μέρος των κονδυλίων, γεγονός που το κάνει «ποθητό» από τους επίδοξους υπουργούς.
Η «φάμπρικα» στο πρώην Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε και νυν υπουργείο Υποδομών είχε στηθεί πολύ καλά από τις αρχές της δεκαετίας του '90 και γιγαντώθηκε με το πέρασμα των χρόνων. Τεράστια κονδύλια έπεσαν σε αυτό το υπουργείο για έργα Υποδομών που δεν έγιναν ποτέ, άλλα που γίνονται και ακόμα... τελειώνουν και πολλά που έγιναν, δίχως να τηρηθούν οι στοιχειώδης προδιαγραφές. Υπέρογκα ποσά μοιράστηκαν και εξακολουθούν να μοιράζονται στους μεγαλοεργολάβους. Φωτογραφικοί διαγωνισμοί πραγματοποιήθηκαν και πραγματοποιούνται για να δοθούν «δουλειές» στα «δικά τους παιδιά».
Μια τέτοια περίπτωση λοιπόν αποκαλύπτει σήμερα το Newsbomb.gr, φέρνοντας στο «φως» το «φωτογραφικό» διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε από το υπουργείο Υποδομών για την πρόσληψη νομικού συμβούλου που θα εκπροσωπήσει το ελληνικό δημόσιο στη διαμάχη, για την ανάθεση της Σύμβασης Παραχώρησης «Μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του έργου της μόνιμης υποθαλάσσιας οδικής ζεύξης Νήσου Σαλαμίνας».
Ο διαγωνισμός προκηρύχθηκε στις 18 Νοεμβρίου, ζητώντας από τους ενδιαφερόμενους να καταθέσουν τις προτάσεις τους . Έτσι ακριβώς και έγινε. Πέντε μεγάλα δικηγορικά γραφεία κατέθεσαν τις προσφορές τους, τα δύο αποκλείστηκαν και τελικά έμειναν στην τελική φάση μόνο τρεις.
Μέχρι εδώ όλα καλά.
Διαβάζοντας όμως ποιοι είναι οι τρεις διαγωνιζόμενοι αρχίζουμε να... πονηρευόμαστε! Πρόκειται λοιπόν για τους εξής: Κουρκουμέλης και Συνεργάτες - δικηγορική εταιρεία, Τροβά και Συνεργάτες – δικηγορική εταιρεία, Σφηκάκης και συνεργάτες – δικηγορική εταιρεία.
Από τους ως άνω διαγωνιζόμενους, προσωρινός μειοδότης αναδείχθηκε η εταιρεία «ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΡΟΒΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ», που προσέφερε τη χαμηλότερη τιμή (ενιαίο ποσοστό έκπτωσης 70 %). Από την υπόψη προσφορά η προκύπτουσα συνολική δαπάνη για τη σύμβαση ανέρχεται σε 129.150€, από τα οποία 105.000€ για τις νομικές υπηρεσίες και 24.150€ για Φ.Π.Α.(23%).
Και που είναι το μεμπτό θα μας πείτε;
Η δικηγορική εταιρεία «Τροβά και συνεργάτες» ανήκει στη σύζυγο του κ. Παναγιώτη Σκουρή, συμβούλου του υπουργού Υποδομών κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Αναζητώντας μάλιστα στοιχεία για τη συγκεκριμένη δικηγορική εταιρεία βλέπουμε ότι στην ιστοσελίδα τους στο διαδίκτυο η επωνυμία είναι «Δικηγορικό γραφείο Παναγιώτη Σκουρή και Ελένης Τροβά».
Όλοι σηκώνουν την παντιέρα αυτή στοχεύοντας στο φιλότιμο των Ελλήνων που ζητούν να φύγουν αυτοί που βουτούν επανειλημμένα το χέρι στο μέλι και δίνουν (πολλά ή λίγα ανάλογα την περίσταση) και στους ημέτερους.
Κάπως έτσι φαίνεται πως είναι δομημένο το σύστημα και στο υπουργείο Υποδομών, ένα από τα «πλουσιότερα» υπουργεία ακόμα και σε περίοδο κρίσεως, καθώς απορροφά πάντα το μεγαλύτερο μέρος των κονδυλίων, γεγονός που το κάνει «ποθητό» από τους επίδοξους υπουργούς.
Η «φάμπρικα» στο πρώην Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε και νυν υπουργείο Υποδομών είχε στηθεί πολύ καλά από τις αρχές της δεκαετίας του '90 και γιγαντώθηκε με το πέρασμα των χρόνων. Τεράστια κονδύλια έπεσαν σε αυτό το υπουργείο για έργα Υποδομών που δεν έγιναν ποτέ, άλλα που γίνονται και ακόμα... τελειώνουν και πολλά που έγιναν, δίχως να τηρηθούν οι στοιχειώδης προδιαγραφές. Υπέρογκα ποσά μοιράστηκαν και εξακολουθούν να μοιράζονται στους μεγαλοεργολάβους. Φωτογραφικοί διαγωνισμοί πραγματοποιήθηκαν και πραγματοποιούνται για να δοθούν «δουλειές» στα «δικά τους παιδιά».
Μια τέτοια περίπτωση λοιπόν αποκαλύπτει σήμερα το Newsbomb.gr, φέρνοντας στο «φως» το «φωτογραφικό» διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε από το υπουργείο Υποδομών για την πρόσληψη νομικού συμβούλου που θα εκπροσωπήσει το ελληνικό δημόσιο στη διαμάχη, για την ανάθεση της Σύμβασης Παραχώρησης «Μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του έργου της μόνιμης υποθαλάσσιας οδικής ζεύξης Νήσου Σαλαμίνας».
Ο διαγωνισμός προκηρύχθηκε στις 18 Νοεμβρίου, ζητώντας από τους ενδιαφερόμενους να καταθέσουν τις προτάσεις τους . Έτσι ακριβώς και έγινε. Πέντε μεγάλα δικηγορικά γραφεία κατέθεσαν τις προσφορές τους, τα δύο αποκλείστηκαν και τελικά έμειναν στην τελική φάση μόνο τρεις.
Μέχρι εδώ όλα καλά.
Διαβάζοντας όμως ποιοι είναι οι τρεις διαγωνιζόμενοι αρχίζουμε να... πονηρευόμαστε! Πρόκειται λοιπόν για τους εξής: Κουρκουμέλης και Συνεργάτες - δικηγορική εταιρεία, Τροβά και Συνεργάτες – δικηγορική εταιρεία, Σφηκάκης και συνεργάτες – δικηγορική εταιρεία.
Από τους ως άνω διαγωνιζόμενους, προσωρινός μειοδότης αναδείχθηκε η εταιρεία «ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΡΟΒΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ», που προσέφερε τη χαμηλότερη τιμή (ενιαίο ποσοστό έκπτωσης 70 %). Από την υπόψη προσφορά η προκύπτουσα συνολική δαπάνη για τη σύμβαση ανέρχεται σε 129.150€, από τα οποία 105.000€ για τις νομικές υπηρεσίες και 24.150€ για Φ.Π.Α.(23%).
Και που είναι το μεμπτό θα μας πείτε;
Η δικηγορική εταιρεία «Τροβά και συνεργάτες» ανήκει στη σύζυγο του κ. Παναγιώτη Σκουρή, συμβούλου του υπουργού Υποδομών κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Αναζητώντας μάλιστα στοιχεία για τη συγκεκριμένη δικηγορική εταιρεία βλέπουμε ότι στην ιστοσελίδα τους στο διαδίκτυο η επωνυμία είναι «Δικηγορικό γραφείο Παναγιώτη Σκουρή και Ελένης Τροβά».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου