Όσοι
είδαν την σημερινή εκπομπή με καλεσμένο τον πρόεδρο νοσοκομειακών γιατρών καταλαβαίνουν
.Τα παπαγαλάκια στενοχωρήθηκαν που θα ανοίξουν τα νοσοκομεία για τους ανασφάλιστους
και μη έχοντες πόρους. Το φτύσιμο είναι λίγο. Τον έφτασαν σε σημείο να τους πει
ότι θα τα παίρνουμε από εσάς τους δημοσιογράφους και θα τα δίνουμε στους πένητες.
Ειδικά ο γιαλόμπας ήταν προκλητικότατος.
86χρονη έχασε 180.000 ευρώ σε τηλεφωνική απάτη, της είπαν ότι πρόκειται να
αλλάξει νόμισμα η χώρα
-
Θύμα τηλεφωνικής απάτης έπεσε μια 86χρονη γυναίκα στο Καστρί Θεσπρωτίας, η
οποία εξαπατήθηκε από επιτήδειους και παρέδωσε σε άγνωστα άτομα περισσότερα
από...
Πριν από 7 δευτερόλεπτα



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου