Όσοι
είδαν την σημερινή εκπομπή με καλεσμένο τον πρόεδρο νοσοκομειακών γιατρών καταλαβαίνουν
.Τα παπαγαλάκια στενοχωρήθηκαν που θα ανοίξουν τα νοσοκομεία για τους ανασφάλιστους
και μη έχοντες πόρους. Το φτύσιμο είναι λίγο. Τον έφτασαν σε σημείο να τους πει
ότι θα τα παίρνουμε από εσάς τους δημοσιογράφους και θα τα δίνουμε στους πένητες.
Ειδικά ο γιαλόμπας ήταν προκλητικότατος.
Νεαρή βρέθηκε νεκρή σε βαλίτσα – Χειροπέδες σε Αυστραλό στο αεροδρόμιο
-
Αντιμέτωπος με βαρύτατες κατηγορίες για απαγωγή, ανθρωποκτονία και απόκρυψη
πτώματος – Το χρονικό της στυγερής δολοφονίας Στη σύλληψη ενός 46χρονου
Αυστρ...
Πριν από 9 δευτερόλεπτα



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου