Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Έκανε ..λάθος ο…Τσολάκογλου, αλλά οι γερμανοί τον… στηρίζουν



Αντώνης Σαμαράς, 19/10/2012, Συνέντευξη Τύπου (http://www.primeminister.gov.gr/2012/10/19/9800) μετά τη Σύνοδο Κορυφής στις Βρυξέλλες: 
"Γνωρίζετε ότι μέχρι τις 16 Νοεμβρίου επαρκούν τα αποθέματα σε ευρώ της χώρας. Για να είμαστε ακριβείς, 16 Νοεμβρίου".

Ρουπακιώτης: Πείτε μου έναν υπουργό που έγραψε ό,τι υπέγραψε «Πείτε μου έναν υπουργό που έγραψε ο ίδιος τα μέτρα που υπέγραψε. Τα μέτρα μας τα επέβαλαν, γιατί ντρεπόμαστε να το παραδεχτούμε;», είπε ο υπουργός Δικαιοσύνης, Αντώνης Ρουπακιώτης, καλεσμένος ...στην πρωινή εκπομπή του ANT1.  "Τα μέτρα μου επιβλήθηκαν δεν τα έγραψα εγώ! Άλλοι τα έγραψαν!" προκαλώντας ευθέως το Μέγαρο Μαξίμου να του δείξει την έξοδο.
ο Νικήτας Κακλαμάνης με τη θετική ψήφο που έδωσε στα μέτρα. Όμως τόνισε ότι ο ίδιος αισθάνεται ντροπή αφού στους ψηφοφόρους του στην Αθήνα έλεγε άλλα κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου και άλλα έπραξε στο Κοινοβούλιο.

"
Καμία σχέση με αυτά που είπαμε προεκλογικά δεν έχουν αυτά που ψηφίσαμε. Δεν είμαι καθόλου ευτυχής. Ντροπή αισθάνομαι. Άλλα έλεγα στους ψηφοφόρους μου στα Σεπόλια, στα Πατήσια και το Παγκράτι και άλλα ψήφισα. Η διαβεβαίωση αυτή δόθηκε μέσα στο Κοινοβούλιο. Έχω ξεκαθαρίσει τα της συνείδησής μου, αν έρθουν και άλλα μέτρα" δήλωσε ο πρώην Δήμαρχος Αθηναίων.


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ηρωες:Ψηφιζουν τα μετρα αλλα...με βαρια καρδια!
Ετσι θα αισθανομαστε και εμεις οταν θα τους βαζουμε φυλακη για προδοσια....ολιγον στεναχωρημενοι!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...