Ο μοναδικός υπουργός του γερμανοτσολιά που δεν έχει πάρει χαμπάρι σε τι σημείο
βρίσκεται η χώρα είναι η Αυτοκράτειρα Όλγα...Η...γαλαζοαίματη Κεφαλογιάννη έχοντας
την αμέριστη στήριξη του θειου Βαρδινογιάννη νομίζει ότι το υπουργείο είναι...τσιφλίκι της
και μοιράζει τα εκατομμύρια από το υστέρημα του ελληνικού λαού
σαν τα …χασισόφυλλα!!! Δείτε το ποσό που υπέγραψε η υπουργάρα για τις εκθέσεις
του ΕΟΤ στο επόμενο τετράμηνο και πείτε μας μετά αν δεν υπάρχουν λεφτά...
Στενά του Ορμούζ: Δεξαμενόπλοιο χτυπήθηκε από βλήμα άγνωστης προέλευσης!
-
Δεξαμενόπλοιο ανέφερε πως επλήγη από ένα βλήμα άγνωστης προέλευσης στα
Στενά του Ορμούζ, έγινε σήμερα γνωστό από τη βρετανική υπηρεσία ασφάλειας
της ναυσι...
Πριν από 26 δευτερόλεπτα



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου