Επειδή μας προκάλεσε ο Καρατζαφερης πρέπει να δώσουμε μια
απάντηση .Εεε λοιπόν δεν μπορεί να βάζεις το ψευτοδίλημμα ποιον προτιμάτε μεταξύ
του προδότη δεξιού ΑΝΑNΣΤΑΣΙΑΔΗ και του μη προδότη αριστερού κυρίου χι, και εγώ
ως δεξιός να στηρίξω τον προδότη. Αυτές οι δήθεν πολιτικές επιλογές μας καταστρέψανε.
Στην περίπτωση σου δηλαδή του συγχαρητήριου μηνύματος στον άθλιο ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ έκανες
την πολιτική πατάτα. Δεν γίνεται να είσαι και να στηρίζεις σωστά τον Παπαδόπουλο, και τώρα επειδή είναι δεξιός, με τον προδότη, για αν
μην έρθει ο αριστερός. Αυτά τα έχουν καταδικάσει προ πολλού οι απλοί πολίτες. Ο
άνθρωπος θα καταστρέψει την ΚΥΠΡΟ και εσύ είσαι μαζί του επειδή είναι… δεξιός. Και
ο Παπαγωργοπουλος δεξιός ήταν .Και Ψωμιάδης δεξιός είναι. Και ο ..Λαυρεντιάδης δεξιός
ήταν, Και ο Βενιζέλος δεξιός είναι. Τι σημαίνει
αυτό ;πας δεξιός Άγιος;
Φωτιά στην Στυλίδα – Εναέρια μέσα επιχειρούν στο μέτωπο
-
Φωτιά σε χαμηλή βλάστηση εκδηλώθηκε λίγο μετά τις 09:30 το πρωί, στη θέση
«Παραλία Πελασγίας» του δήμου Στυλίδας. Για την αντιμετώπιση της φωτιάς
κινητοπ...
Πριν από 8 δευτερόλεπτα


1 σχόλιο:
Είναι ταυτόχρονα καί ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ αλλά καί ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ ........
Είναι έν τέλει μέ ...ΠΑΣΑ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ .....
Ολίγον ΔΕΞΙΟΣ , ολίγον ΚΕΝΤΡΩΟΣ , ολίγον ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ , άν τό καλοψάξεις καί ολίγον ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ .....
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΛΑΣΤΙΧΟ ...
Δημοσίευση σχολίου