Oλο αγκαλίτσες
και φιλάκια ήταν σήμερα τα νούμερα στην βουλή. Όσο για τις ξώβιζες που πέρασαν
την βουλή για πασαρέλα πουτανιάς δεν λέμε τίποτα, διότι έτσι και αλλιώς έχει κατοχυρωθεί
ως μπουρδέλο.
Ο Μωραΐτης τρολάρει τον Κασσελάκη για το «Φιλελεύθερο Κέντρο»: Δεν μας
νοιάζει αρχηγέ, βάψε μας και όλους μπλε!
-
[image: Νίκος Μωραΐτης, Στέφανος Κασσελάκης]
Με ειρωνικό τρόπο σχολίασε ο γνωστός στιχουργός Νίκος Μωραΐτης τις αναφορές
του προέδρου των Δημοκρατών, Στέ...
Πριν από 1 ώρα



3 σχόλια:
Δεν αμφέβαλλε κανείς...!!!
Αντικατέστησαν τη ΔΗΜΑΡ του Κυρ-Φώτη με την Ένωση Κεντρώων.
Ο Λεβέντης ξέσπασε σε... λυγμούς (ΗΧΗΤΙΚΟ)
http://www.enikos.gr/ekloges-2015/339698,O-Levenths-xespase-se-lygmoys-.html
http://www.enikos.gr/data/podcasts/ab92934209d1a5280607035fa668757e.mp3
προς το τέλος του ηχητικού.
Λεβέντης στηρίζω ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ
https://www.youtube.com/watch?v=0lwGxX0qjgk&feature=em-uploademail
http://www.huffingtonpost.gr/2015/08/15/politiki-leventis-ekloges_n_7991982.html#
Βασίλης Λεβέντης: Έχω στο «τσεπάκι» το 5% στις εκλογές. Θα συνεργαστώ με τον «άπειρο» Τσίπρα
Προφητικός!
Δημοσίευση σχολίου