Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018

Με συναίνεση του ψεκασμένου, ο Κωσταράκος κράζει τους Αρχηγούς ΓΕΕΘΑ & ΓΕΝ ως…. Ανεπαρκείς !



Ολόκληρη η ανάρτηση του στρατηγού Μ.Κωσταράκου.

 «Χτες, το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού απέσυρε μια διμελή Ομάδα Προστασίας μου, αποφασίζοντας έτσι να στερήσει από εμένα και την οικογένειά μου το ένα τέταρτο της – ήδη απομειωμένης – προστασίας που είχε επίσημα αποφασισθεί να έχω μέχρι το τέλος της θητείας μου τον Νοέμβριο του 2018 στο Βέλγιο, σύμφωνα τα διεθνή πρότυπα ασφαλείας.
Το Βέλγιο θεωρείται ως το μεγαλύτερο εν δυνάμει κέντρο πιθανής ισλαμικής τρομοκρατίας με καταγεγραμμένες δεκάδες επιθέσεις σε ένστολους. Ίσως προσωπικά εγώ να μην αποτελώ στόχο, αποτελεί όμως στόχο η στολή του Έλληνα Αξκού που φέρω με τιμή στις Βρυξέλλες καθημερινά.
Προσπαθώ να μην πιστέψω ότι το ΓΕΕΘΑ και ΓΕΝ με εκδικούνται για τις δύσκολες στιγμές που το τελευταίο πέρασε κατά την αρχηγία μου. Είχα πολλές απαιτήσεις και ιδιαίτερα υψηλούς στόχους που τους δυσκόλεψαν.
Προφανώς δεν αναφέρομαι στα πληρώματα του Ελληνικού Στόλου, γιατί αυτά αποδεδειγμένα είναι τα καλύτερα παγκοσμίως εδώ και 3.000 χρόνια.
Κάποιοι όμως από την ηγεσία, δεν μπόρεσαν να πιάσουν ποτέ αυτούς τους στόχους και αυτό συνεχίζει να τους ενοχλεί.
Το γεγονός παραμένει ότι οι Ηγεσίες του ΓΕΕΘΑ και του ΓΕΝ αποφάσισαν χωρίς καμία γνώση των συνθηκών και καμία τεκμηρίωση, ότι πρέπει να μειωθεί η προστασία η δικιά μου και της οικογένειάς μου στο Βέλγιο, για να μου “δείξουν εμένα” και να με “ενοχλήσουν” ή να με “τιμωρήσουν” που τους θυμίζω απλά με την ύπαρξή μου ότι πρέπει να εκτελούν τα καθήκοντά τους, ενδεχομένως καλύτερα από ότι το κάνουν.
Την αντιπαλότητα του ΓΕΕΘΑ και του ΓΕΝ προς εμένα την πληρώνουν πρώτα-πρώτα οι υπαξιωματικοί – φρουροί μου που επαναπατρίζονται πρόωρα, υποβαλλόμενοι σε απρόβλεπτες οικονομικές κυρώσεις πολλών χιλιάδων ευρώ στο Βέλγιο, λόγω αυτής της πρόωρης αναχώρησης, χωρίς οι ίδιοι να φταίνε σε τίποτα.
Οι καθ’ ύλην αρμόδιοι αδιαφορούν.
Δυστυχώς, αντιμετωπίζουν εξ αρχής έναν επίτιμο Α/ΓΕΕΘΑ, Στρατηγό του Ελληνικού Στρατού και Πρόεδρο της Στρατιωτικής Επιτροπής της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ως “ξένο” και ως “εχθρό”, καταφεύγοντας διαρκώς σε απαξιωτικές συμπεριφορές και πολιτικές.
Όσο και αν ακούγεται απίστευτο, με αυτή και με άλλες προηγούμενες πρωτοβουλίες, κάνουν ότι μπορούν για να παρακωλύσουν την εκτέλεση των καθηκόντων μου, βλάπτοντας όμως στην πραγματικότητα όχι την Ευρωπαϊκή Ένωση ή εμένα όπως νομίζουν, αλλά την ίδια την χώρα.
Τώρα αποφάσισαν να βλάψουν επιπλέον και τους υπαξιωματικούς του Κλάδου τους επειδή υπηρετούσαν μαζί μου.
Τελικά, εγώ θα προστατεύσω με όποιον τρόπο μπορώ τον εαυτό μου και την οικογένειά μου σε περίπτωση κινδύνου, όπως θα έκανε ο καθένας μας, για τον ελάχιστο χρόνο που απομένει έως τη λήξη της θητείας μου, ενώ αυτοί θα συνεχίσουν να προσπαθούν μάταια να ανταποκριθούν στις ηγετικές και διοικητικές απαιτήσεις του έργου που τους ανατέθηκε».
Στην τελευταία παράγραφο η φράση-κλειδί είναι οι λέξεις «προσπαθούν μάταια» ή μας φαίνεται; «...ενώ αυτοί θα συνεχίσουν να προσπαθούν μάταια να ανταποκριθούν στις ηγετικές και διοικητικές απαιτήσεις του έργου που τους ανατέθηκε».
Ολόκληρη η φράση μεταφράζεται σε κάτι σαν «άχρηστοι» ή «ανεπαρκείς», αν δεν κάνουμε λάθος, οι Αρχηγοί ΓΕΕΘΑ και ΓΕΝ. Απλά να σημειώσουμε ότι όλα αυτά, είναι σημάδια βαθιάς παρακμής, στο στράτευμα.
Την προηγούμενη ημέρα της τελευταίας δήλωσης του ο Κωσταράκος, συναντήθηκε με τον υπουργό Εθνικής Άμυνας Καμμένο στις Βρυξέλλες μια συνάντηση που έγινε σε ιδιαίτερα καλό κλίμα.
Μήπως ο στρατηγός υπήρξε κοινωνός των προβληματισμών του υπουργού για το νυν Αρχηγό ΓΕΕΘΑ και την απόδοσή του σε κρίσιμες αποστολές, όπως αυτή της αιχμαλωσίας των δύο Ελλήνων στρατιωτικών τον Μάρτιο στον Έβρο και τις μεταφέρει έμμεσα ;



Καταιγίδα αντιδράσεων εναντίον Κωσταράκου! Σκληρή τοποθέτηση από τον Κ. Ζιαζιά…



Στρατηγοί τρεις και εχάθει η πατρίς. Έχουμε γεμίσει στρατηγούς χωρίς στράτευμα. Όλο το στράτευμα να μαζέψεις δεν δικαιολογεί τον βαθμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...