Θύμα ληστείας έπεσε τα ξημερώματα στέλεχος της ΠΑΕ Αρης,
το οποίο έφυγε από το γήπεδο «Κλεάνθης Βικελίδης» με τις εισπράξεις του αγώνα
Αρης-Μόλντε για τα προκριματικά του Europa League. Σύμφωνα με τις πληροφορίες
που έχουν οι άνθρωποι του Αρη, άγνωστοι τον παρακολούθησαν μέχρι το σπίτι του
στη Βέροια Ημαθίας, μπήκαν μέσα, «ψέκασαν» τον ίδιο, τη σύζυγό του και το μωρό
τους και έφυγαν με τα χρήματα, που υπολογίζουν ότι ήταν περίπου 246.000 ευρώ!
Πρόκειται για τον Θόδωρο Καρυπίδη, ξάδερφο και συνονόματο του Θόδωρου Καρυπίδη,
ιδιοκτήτη της ΠΑΕ Αρης. Ηδη έχει κινηθεί η σχετική διαδικασία, καθώς
ενημερώθηκε η αστυνομία.
Ο Τσίπρας, το Σύνδρομο Λουδοβίκου και οι «υπουργοί» του: Όλα όσα «ξέχασαν»
να γράψουν στα βιογραφικά τους
-
*«Καθηγητές τρεις και εχάθη η πατρίς»*
*Η φράση ανήκει, ως γνωστόν, στον Ότο Φον Μπίσμαρκ, τον επιλεγόμενο και
«Σιδηρού Καγκελάριο». *
*Στη σκιώδη κυβέρνησ...
Πριν από 1 ώρα



1 σχόλιο:
Ψεκασαν και το μωρακι το οποιο ειναι 9 μηνων!Μιλαμε για διποδα.Ευχομαι να τους βρουν.
Δημοσίευση σχολίου