Θύμα ληστείας έπεσε τα ξημερώματα στέλεχος της ΠΑΕ Αρης,
το οποίο έφυγε από το γήπεδο «Κλεάνθης Βικελίδης» με τις εισπράξεις του αγώνα
Αρης-Μόλντε για τα προκριματικά του Europa League. Σύμφωνα με τις πληροφορίες
που έχουν οι άνθρωποι του Αρη, άγνωστοι τον παρακολούθησαν μέχρι το σπίτι του
στη Βέροια Ημαθίας, μπήκαν μέσα, «ψέκασαν» τον ίδιο, τη σύζυγό του και το μωρό
τους και έφυγαν με τα χρήματα, που υπολογίζουν ότι ήταν περίπου 246.000 ευρώ!
Πρόκειται για τον Θόδωρο Καρυπίδη, ξάδερφο και συνονόματο του Θόδωρου Καρυπίδη,
ιδιοκτήτη της ΠΑΕ Αρης. Ηδη έχει κινηθεί η σχετική διαδικασία, καθώς
ενημερώθηκε η αστυνομία.
Γαλλία! Πανικός σαν σε «Black Friday» σε κατάστημα κλιματιστικών λόγω του
ακραίου καύσωνα...
-
Έντονες σκηνές εκτυλίχθηκαν σε κατάστημα ηλεκτρικών ειδών στη Σαμπερί της
Γαλλίας, καθώς καταναλωτές όρμησαν για κλιματιστικά εν μέσω πρωτοφανούς
καύσωνα ...
Πριν από 59 δευτερόλεπτα



1 σχόλιο:
Ψεκασαν και το μωρακι το οποιο ειναι 9 μηνων!Μιλαμε για διποδα.Ευχομαι να τους βρουν.
Δημοσίευση σχολίου