Θύμα ληστείας έπεσε τα ξημερώματα στέλεχος της ΠΑΕ Αρης,
το οποίο έφυγε από το γήπεδο «Κλεάνθης Βικελίδης» με τις εισπράξεις του αγώνα
Αρης-Μόλντε για τα προκριματικά του Europa League. Σύμφωνα με τις πληροφορίες
που έχουν οι άνθρωποι του Αρη, άγνωστοι τον παρακολούθησαν μέχρι το σπίτι του
στη Βέροια Ημαθίας, μπήκαν μέσα, «ψέκασαν» τον ίδιο, τη σύζυγό του και το μωρό
τους και έφυγαν με τα χρήματα, που υπολογίζουν ότι ήταν περίπου 246.000 ευρώ!
Πρόκειται για τον Θόδωρο Καρυπίδη, ξάδερφο και συνονόματο του Θόδωρου Καρυπίδη,
ιδιοκτήτη της ΠΑΕ Αρης. Ηδη έχει κινηθεί η σχετική διαδικασία, καθώς
ενημερώθηκε η αστυνομία.
Αλλαγές στη Γραμμή 3 του Μετρό από σήμερα – Κλείνουν νωρίτερα πέντε σταθμοί
λόγω έργων
-
Σε ισχύ τίθενται από σήμερα, Κυριακή 28 Ιουνίου, προσωρινές κυκλοφοριακές
ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του Μετρό της Αθήνας, λόγω εργασιών αντικατάστασης
σιδηρ...
Πριν από 4 δευτερόλεπτα



1 σχόλιο:
Ψεκασαν και το μωρακι το οποιο ειναι 9 μηνων!Μιλαμε για διποδα.Ευχομαι να τους βρουν.
Δημοσίευση σχολίου