Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2021

Ονοματάκια δεν υπάρχουν;

Σοκαριστικές αποκαλύψεις από Μιχαηλίδου για ορφανοτροφείο: «Υπήρχε σεξ μεταξύ αγοριών 7-11 ετών και το προσωπικό έβλεπε»


Βόμβα! Το είπε υπουργός σε ραδιοφωνική συνέντευξη πριν λίγο και δεν κουνήθηκε φύλλο! Εμπόριο βρεφών και κακοποίηση παιδιών σε πασίγνωστο ορφανοτροφείο της Αττικής. "Έχω ενημερώσει τον εισαγγελέα". Γιατί δεν λέει το όνομα του ορφανοτροφείου;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΥΠΕΡΜΝΗΜΟΝΙΟ! Πρεπει να στο ειχα στειλει πριν 6-7 χρονια, το ειχα στειλει σχεδον παντου οταν κυκλοφορησε απο τους δυο Μοναχους. Το ξανα εψαξα πριν μια εβδομαδα για να δω ποιοι το ειχαν υπογραψει για να ειμαι σιγουρος με τη θυμηση μου. ΚΑΙ Ω ΤΙ ΕΚΠΛΗΞΗ ΡΕ ΙΧΝΟΣ, ξερεις ποιος αλλος το εχει ΨΗΦΙΣΕΙ; Τοτε δεν τον ηξερα......... ΚΑΙ ΛΕΩ ΑΛΗΘΕΙΑ!
Ο ΤΡΑΧΩΝΙΟΥ! Ο ΓΕΡΟ ΚΥΠΡΙΟΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ ΤΗΣ.... ΚΥΠΡΟΥ.............
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ! ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ!
Και μετα σκεφθηκα ολα οσα εχω διαβασει απο τους ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ.....
Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ Ο ΔΟΛΟΠΛΟΚΟΣ ΕΧΕΙ ΣΤΗΣΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΤΟΥ, ΜΗ ΠΕΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΛΑΝΗ ΤΟΥ!
ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΛΕΞΕΙ ΡΕ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ; ΚΛΑΙΕΙ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΜΩΣ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...