Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2022

«Ξέχασαν» έξη τόνους ναρκωτικά.

Το φιάσκο (;) του λιμενικού που δεν έχει προηγούμενο και τα ερωτηματικά! Η δίκη του πληρώματος που μετέφερε 13 τόνους ναρκωτικών. Η αθώωση του πλοιοκτήτη, το "σπάσιμο" των ισοβίων για το πλήρωμα και οι λιμενικοί που έκαναν ξανά έλεγχο στο πλοίο και εντόπισαν (!) 6 τόνους και χιλιάδες ναρκωτικά χάπια 1 χρόνο μετά την δίκη, που ήταν κρυμμένα στις λαμαρίνες.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο Σπινος ενταξει, δες το βιντεο με την Betty Live που την μια μερα την εξυμνουσε μαζι με τον τραχανοπλαγια τον πρωην Καρατζαφερικο υπαλληλισκο, μενει ο μαλακας στην πρωην γειτονια μου, τρελλαθηκα οταν ειδα οτι εκανε μεταδοση απο ταρατσα στην πρωην γειτονια μου, τεσπα και την επομενη ακριβως μερα, πηρε χεστηριο απο κεραλοιφη μερια και τα γυρισε ο σπινος σπινος.
ΒΑΣΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΕΜΙΣΕΙ ΜΟΥΝΑΡΕΣ! ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ Ο ΑΠΟΧΑΥΝΩΜΕΝΟΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΣΩΣΟΥΝ ΤΑ ΡΕΤΑΛΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ! ΑΜΑΡΤΙΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΗ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ! Η ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΥΝΑΚΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΤΥ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ- ΒΑΣΙΚΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΞΩ, ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΚΛΑΣΜΕΝΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΒΡΕ ΞΟΥΠΝΙΟΙ...

ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΥΡΟΥΟΥΑΝΙΑ... ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗΣ ΦΑΡΜΑΚΟΜΠΙΧΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΤΟΥΣ...
ΠΉΓΕ Η ΚΟΥΛΙ... ΜΟΝΟ ΚΟΡΔΕΛΕΣ ΜΕ ΤΡΕΛΕΣ ΔΕΝ ΕΚΟΨΑΝ ΣΤΑ ΟΙΚΟΜΠΕΕΕΔΑ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΆΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΥΚΑΡΟΒΙΟΜΗΧΑΝΟΥΣ
ΤΡΊΠΟΛΗ ΜΕΡΙΆ.ΟΙ ΚΡΉΤΗ 3 ΔΙΣ ΔΡΟΜΟ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΜΠΕΕΕΣΟΥΝ ΜΑΣΕΣ... ΓΙΑΥΤΟ ΒΡΕ ΞΟΥΠΝΙΟΙ ΟΙ ΛΕΒΕΝΤΟΓΕΝΑ ΜΠΟΥΚΟΘΙΚΑΝ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΆΝΕ ΚΑΛΆ ΟΧΙ ΟΛΟΙ ΟΛΟΙ...

ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΟΛΟΙ🎵🎶 ΚΡΈΜΑ,ΛΕΣ? ΟΛΟΙ !

🤔


ΑΚΑΤΑΛΑΒΙΣΤΙΚΑ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...