ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ
Για να αλλάξει κάτι σε αυτή τη χώρα πρέπει εμείς οι πολίτες να αρχίσουμε να καταγγέλλουμε δημοσίως τα λαμόγια όπου και αν τα συναντάμε. Εγώ δουλεύω στην παραγωγή του «Dancing with the stars» και έχω αηδιάσει για την κοροϊδία που γίνεται σε βάρος του τηλεοπτικού κοινού από την κριτή Γκαλένα Βελίκοβα και από τον Γιάννη Κρύο που κάνει την οργάνωση παραγωγής. Γι’αυτό θέλω να σας πληροφορήσω για ορισμένα πράγματα -Η Πηγή Δεβετζή ζητάει να δει τα αποτελέσματα από την ψηφοφορία του κοινού σύμφωνα με τα οποία αποχώρησε πριν από δύο εβδομάδες.Ο κύριος Κρύος όμως, που στη δουλειά μας αποκαλούμε «ταρίφα» επειδή μέχρι πριν από λίγα χρόνια ήταν ένας απλός οδηγός ταξί ανέβηκε με την...αξία του, αρνείται να της τα δώσει. Μήπως έχει κάτι να κρύψει και μήπως, λέω, αλλοιώθηκε το αποτέλεσμα για να φύγει ένα ακόμα ζευγάρι στο οποίο ο χορογράφος δεν εργάζεται στις σχολές της Βελίκοβα;
-Εντελώς τυχαία απ’ όσα ζευγάρια έχουν αποχωρήσει μέχρι σήμερα, οι χορογράφοι δεν δουλεύουν στη Βελίκοβα. Μοναδική εξαίρεση ο Σόμμερ που ενώ οι κριτές του έδωσαν υψηλή βαθμολογία πήρε ελάχιστες ψήφους από το κοινό. Οι μόνοι χορογράφοι που έχουν απομείνει στο show χωρίς να δουλεύουν για τη Βουλγάρα κριτή είναι οι παρτενέρ των Πούμπουρα, Ζαμπίδη τους οποίους προσπαθούν φυσικά να διώξουν. Εκτός Βελίκοβα είναι και ο χορογράφος της Μανωλίδου αλλά αυτή έχει τις πλάτες του καναλιού. Μάλιστα οι χορογράφοι που έχουν αποχωρήσει έχουν επικοινωνία με την Βελίκοβα για να λένε παντού τα καλύτερα γι’αυτή γιατί αλλιώς θα πρέπει να ξεχάσουν του χρόνου το «Dancing with the stars».
-Το κανάλι θέλει να κερδίσει η Μανωλίδου για να γίνει επιτέλους αγαπητή στο κοινό και να αναλάβει του χρόνου την παρουσίαση εκπομπής. Γι’αυτό έβαλε project manager-σκηνοθέτη στο show, τον προσωπικό της φίλο Κώστα Βορίδη(αδερφό του Μάκη Βορίδη), τον άνθρωπο που έκανε μαζί της τη «Στιγμή της Αλήθειας». Έτσι η Βελίκοβα βρήκε την ευκαιρία να προωθήσει με κάθε μέσο τα «παιδιά» της όπως αποκαλεί τους χορογράφους που δουλεύουν στις σχολές της και της τα φέρνουν. Μάλιστα από κάποιους, όπως οι παρτενέρ των Γαρδέλη, Μαγγίρα παίρνει επιπλέον πολλά λεφτά κάθε μήνα αφού τους προπονεί, με το αζημίωτο, σχεδόν καθημερινά.
- Σε συνεργασία με τον «ταρίφα», η Βελίκοβα προσπαθεί με την επιλογή της μουσικής να αβαντάρει τους δικούς της και να κάνει τη ζωή δύσκολη στους άλλους. Δείτε για παράδειγμα το αβαντάρισμα του Γαρδέλη στο Paso Doble με το κομμάτι που του έδωσαν ενώ θυμηθείτε τι έδωσαν στον Πούμπουρα ή το κομμάτι που έδωσαν στον Ζαμπίδη στο freestyle.Μάλιστα επιλέγει για τους δασκάλους της και τη Μανωλίδου κομμάτια γνωστά που έχουν ήδη χορογραφηθεί στο “Dancing with the stars” του εξωτερικού. Έτσι οι αγαπημένοι της χορογράφοι απλώς αντιγράφουν από το youtube ενώ οι μη εκλεκτοί πρέπει να φτιάξουν σε χρόνο dt νέες χορογραφίες. Για παράδειγμα, η χορογραφία της Μανωλίδου στο τσα-τσα-τσα είναι πιστή αντιγραφή της χορογραφίας στον ίδιο χορό της Πάμελα Άντερσον.
-Η Βελίκοβα περηφανεύεται, μπροστά μας, για το πως επηρεάζει τους άλλους κριτές επειδή δεν γνωρίζουν την τεχνική των συγκεκριμένων χορών. Αν θυμάστε την τεχνική τη θυμάται μόνο στα ζευγάρια που δεν χορεύουν οι δάσκαλοι της. Καυχιέται επίσης για το πως κοροϊδεύει του Έλληνες, αφού όπως λέει, αν τα έκανε αυτά στη Βουλγαρία θα την είχαν πάρει με τα γιαούρτια!
-Ακόμα και μία δική της δασκάλα, που δεν έχει βγει ακόμα από το αυγό της, η παρτενέρ του Βλάχου, Μαρία Αντιμισάρη, νιώθοντας πολύ έξυπνη με τη Βελίκοβα στο πλευρό της, κορόιδεψε το τηλεοπτικό κοινό λέγοντας δημόσια ψέματα ότι δεν πληρώνεται. Μπορώ να αποδείξω με φωτοτυπίες πόσα παίρνει μεικτά και πόσα καθαρά για κάθε live γι’αυτό καλύτερα να σταματήσει να κοροϊδεύει τους τηλεθεατές .
-Βλέπω τους επώνυμους που υποτίθεται ότι χορεύουν για φιλανθρωπικό σκοπό να διαψεύδουν τις καταγγελίες που γίνονται και να κοροϊδεύουν χωρίς καμία ντροπή τον κόσμο σε τέτοιες μάλιστα εποχές. Σταματήστε τα ψέματα γιατί έχω και για σας φωτοτυπίες για να σας εκθέσω ανεπανόρθωτα!
-Γιάννη Λάτσιε δεν μπορώ να γνωρίζω τι ξέρεις και τι δεν ξέρεις όμως κάθε Κυριακή νομιμοποιείς όλα αυτά με την παρουσία σου. Πρέπει να βάλεις στον πάγο τον “ταρίφα” και να στείλεις στο σπίτι της την απίθανη κριτή. Αλλιώς θα αναγκαστώ να δώσω στη δημοσιότητα όλο το πλούσιο οπτικό και ηχογραφημένο υλικό που έχω και με το οποίο αποδεικνύονται όχι μόνο όσα είπα σήμερα αλλά και πολλά άλλα για τον κύριο Κρύο και την κυρία Βελίκοβα. Δεν μίλαγα τόσο καιρό για να μαζέψω όλες τις αποδείξεις στα χέρια μου. Κάνε κάτι, γιατί αν κάνω τις αποκαλύψεις, οι τηλεθεατές δεν πρόκειται να εμπιστευτούν ξανά τον antenna και πολλοί συνάδελφοί μου μαζί μένα θα μείνουμε χωρίς δουλειά!
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία
Ένας αγανακτισμένος εργαζόμενος.
Από το βασιλοχουντικό ΑΝΤΕΝΝΑ τι να περιμένει κανείς? Είναι γνωστά τα φρονήματα του καναλιού. Εάν πιάσουμε από την κυρία ευρωβουλευτή του ΛΑΓΟΣ την Τζαβέλα, και φτάσουμε μέχρι τον μητσομακη Βορίδη τον κουμπάρο του.. ΛΕΠΕΝ ,και φτάσουμε στο αδελφό Βορίδη που έχει και αυτός κουμπάρο τον… υπαρχηγο του ΛΕΠΕΝ ,άστα να πάνε.
2 σχόλια:
παιδια δεν βλεπω βλακειες
ειλικρινα το λεω πλεον αηδιαζω
ετυχε ομως τωρα να διαβαζω το αρθρο και να εχω βαλει αλτερ!!!
αν οντως ισχυουν αυτα που καταγγελει ο εργαζομενος για την κοροιδια τοτε τι να πω??? λεει δεν με αφορα τι λενε εγω ξερω οτι κανω καλα την δουλεια μου ....
δεν ξερω τι ρολο παιζει η μανωλιδου στην εκπομπη ουτε αν χορευει ουτε αν ειναι κριτης γτ δεν παρακολουθω.Αλλα ειμαι σιγουρος 1000 τα 100 πως για να ειναι σε ενα καναλι μια τετοια τσουλα η θα πληρωνεται η θα γαμιεται ενα απτα δυο. καλημερα
δεν θυμαμαι τον κωδικο του ε-μαιλ μου
για να στειλω κατι οποτε το κανω απο δω και αν ειναι ευκολο αναρτηστε το ως αρθρο.. Θεμα ιστοριας σημερα:
'''Μονάδες 25
ΚΕΙΜΕΝΟ Α΄
Μαρτυρία Ελληνίδας Εβραίας που επέζησε από το στρατόπεδο του Μπίρκεναου
«Απ’ αυτή τη στιγμή, η ζωή μου στο στρατόπεδο ανοίγει για μένα μιαν άβυσσο στην ανθρώπινη ψυχή, και θα μου αποκαλύψει τον άνθρωπο τελείως γυμνό, όπως φαίνεται να είναι από τη φύση του. Ένα μίγμα καλού και κακού... Το κουδούνι στις 4.30 το πρωί και συγχρόνως τα λουριά... που μας χτύπαγαν αλύπητα τα κορμιά μας, ήταν το καθημερινό πρωινό μας εγερτήριο. Ένα πρόγραμμα αλάνθαστο χωρίς αλλαγή... Αφού γινόταν το προσκλητήριο έξω μάς μοίραζαν για πρωινό ένα σκέτο καφέ, σ’ ένα κύπελο παλιό που ήταν ΤΕΛΟΣ 3ΗΣ ΑΠΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ
ΑΡΧΗ 4ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
ένα σκουριασμένο στρατιωτικό σκεύος, από το οποίο πίναμε ανά πέντε ένα αχνιστό νερόζουμο μία μία με τη σειρά μας... Κι ενώ οι θάλαμοι των αερίων δούλευαν συνέχεια και βγάζαν φωτιές και καπνούς, κατάδικοι βιρτουόζοι1 προερχόμενοι από τις μεγαλύτερες πόλεις της Ευρώπης και της Ρωσίας με τα βιολιά τους “Στραντιβάριους” και “Αμάτι” που είχαν κουβαλήσει μαζί τους σ’ αυτό το παραπλανημένο τους ταξίδι, είχαν διαταγή σαν “Κομάντο Ορχήστρας” να μας παίζουν Μότσαρτ ή στρατιωτικά εμβατήρια. Τα πόδια ολονών μας έπρεπε να βαδίζουν στο ρυθμό της μουσικής, ενώ αντίθετα τα χέρια μας παραμένουν ακίνητα καρφωμένα επάνω στο σώμα...».
Μπέρρυ Ναχμία, Κραυγή για το αύριο, Αθήνα: Κάκτος, 1989, σσ. 87-88.
ΚΕΙΜΕΝΟ Β΄
Η τύχη των Εβραίων της Θεσσαλονίκης
«...Το Σάββατο, 14 Μαρτίου του 1943 [...], 2.800 άτομα περίπου συνελήφθησαν και την επόμενη ημέρα εκτοπίστηκαν με τρένο στην Πολωνία, στοιβαγμένοι σε βαγόνια μεταφοράς ζώων, υπό αθλιότατες συνθήκες. Οι ναζί κατέτρεχαν κυρίως τα μικρά παιδιά, αφού ο σχεδιασμός τους προέβλεπε να εμποδιστεί η συνέχεια του εβραϊκού λαού. Είναι γνωστές, από περιγραφές των ελάχιστων επιζώντων, οι εικόνες των υπερπλήρων βαγονιών, με 70-75 άτομα το καθένα, χωρίς καν χώρο να καθίσουν, με ένα βαρέλι νερό για τη διαδρομή και ένα για τις φυσικές τους ανάγκες, και όλ’ αυτά για ταξίδι που διαρκούσε τουλάχιστον τέσσερις ημέρες. Πολλοί πέθαναν στη διαδρομή και τα πτώματα απλώς πετάγονται στην άκρη της γραμμής, όποτε υπήρχε στάση. Οι Έλληνες σιδηροδρομικοί υπάλληλοι ταράχτηκαν από τα όσα είδαν, και φήμες για εξόντωση των Εβραίων άρχισαν να διαρρέουν...».
Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο της Ελλάδας, Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς, Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, Το Ολοκαύτωμα των Ελλήνων Εβραίων, Αθήνα 2006, σ. 46.
1βιρτουόζοι: δεξιοτέχνες στη μουσική, εδώ βιολιστές ΤΕΛΟΣ 4ΗΣ ΑΠΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ'''
απο την αναγνωριση περασαμε στην επιβολη, δε φτανει που μας μαθαινουν για εβραιους τωρα μας επιβαλλουν να σχολιασουμε αρνητικα το '''ολοκαυτωμα''' αλλιως δεν περναμε τη ταξη.. αισχος
Δημοσίευση σχολίου