Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

Nα ποιοι τα φάγανε, και συνεχίζουν να τα..τρώνε.







Εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ πληρώνει ο ελληνικός λαός στους οίκους αξιολόγησης.

Στον πίνακα 1 παρουσιάζονται οι αμοιβές των χρηματοικονομικών συμβούλων-αναδόχων (οίκοι αξιολόγησης, ελληνικές και ξένες τράπεζες), ανά έργο αποκρατικοποίησης για την περίοδο 1999-2004. Σημειώνεται ότι για την περίοδο 1990-1998 οι αποκρατικοποιήσεις γίνονταν από τον 0αε (Οργανισμό Ανασυγκρότησης Επιχειρήσεων.

Στον πίνακα ΙΙ παρουσιάζονται οι αμοιβές των ξένων τραπεζών και οίκων ανά έργο αποκρατικοποίησης για την περίοδο 2004-2010.

Όσον αφορά τις επιλογές ξένων οίκων-τραπεζών ως αναδόχων-συμβούλων σε αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου διαφόρων εταιρειών, σας γνωρίζουμε ότι η σχετική απόφαση λαμβάνεται αρμοδίως από το διοικητικό συμβούλιο εκάστης εταιρείας η οποία και καταβάλλει την σχετική αμοιβή χωρίς τη διαμεσολάβηση ή έγκριση του Δημοσίου".

1 σχόλιο:

Kira Roza είπε...

Η μαρτυρία μου Γεια σε όλους. Είμαι εδώ για να καταθέσω πώς πήρα το δάνειο μου από τον κ. Μπέντζαμιν αφού υπέβαλα αίτηση αρκετές φορές από διάφορους δανειστές δανείων που υποσχέθηκαν να βοηθήσουν, αλλά δεν μου έδωσαν ποτέ το δάνειο. Μέχρι που ένας φίλος μου με εισήγαγε στον κ. Benjamin Lee υποσχέθηκε να με βοηθήσει και πράγματι το έκανε όπως υποσχέθηκε χωρίς καμία καθυστέρηση. Ποτέ δεν πίστευα ότι υπάρχουν ακόμα αξιόπιστοι δανειστές δανείων μέχρι που συνάντησα τον κ. Benjamin Lee, ο οποίος πράγματι βοήθησε το δάνειο και άλλαξε την πεποίθησή μου. Δεν ξέρω αν χρειάζεστε με κανέναν τρόπο ένα γνήσιο και επείγον δάνειο, Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τον κ. Benjamin μέσω του WhatsApp +1-989-394-3740 και το email του: 247officedept@gmail.com ευχαριστώ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...