Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Tατούλης: την.. οικογένεια μου να μην την …φροντίσω; Ρε εάν δεν ήταν λαμόγιο θα τον στήριζε ο… ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ;




Μπορεί να τον βγάζει στο κλαρί το taxalia με τα πόστ

O καλός μπαμπάς πρέπει να φροντίζει για την κόρη, έτσι δεν είναι;

Έδωσα ένα κομματάκι ψωμί στην κορούλα μου, κακό είναι;

Ε, κι επειδή είναι η κορούλα μου μέτοχος ξενοδοχείων κλπ, να μην την προσλάβω σύμβουλό μου;

αλλά εάν είχατε μπει στην ιστοσελίδα του θα διαβάζατε όσα ευαγγελιζόταν ως υποψήφιος περιφερειάρχης ,και τα όποια άρχισε να κάνει πράξη, διορίζοντας την κορούλα του, αφού θέλει να ανατρέψει το παλιό φθαρμένο και σάπιο. Έχουμε όμως μια απορία. Γιατί δεν τον έχουν πάρει ακόμα με τις… πέτρες.

"Χωρίς μικροκομματισμούς. Χωρίς εξαρτήσεις. Χωρίς ιδιοτέλειες. Με αποφασιστικότητα, συνέπεια, διάθεση για συνεργασία και συμμετοχή. Με προοπτική και αισιοδοξία. Με ξεκάθαρες απόψεις, συγκεκριμένες πράξεις και ρεαλιστικό όραμα. Με βαθιά την συναίσθηση των δυσκολιών που αντιμετωπίζει το καινούριο και διαφορετικό για να ανατρέψει το παλιό και φθαρμένο, αλλά με βαθύτερη πίστη στην ανάγκη αυτό να εκφραστεί πολιτικά, θέτω υπόψη των Πελοποννησίων συμπολιτών μου την υποψηφιότητά μου για το αξίωμα του περιφερειάρχη και τους ζητώ να προχωρήσουμε μαζί στην νέα αυτή πρόκληση."

Αμ το άλλο το λάμογιο-δημοσιογράφος ο ΤΣΟΡΑΚΗΣ που υπέγραψε και ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ με τον ΤΑΤΟΥΛΗ και διαρκεί όσο και η θητεία του .. περιφερειάρχη ,για να αναδεικνύει το θεάρεστο έργο του ..αφεντικού του ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...