Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

Eαν ήταν στην πολιτική ο Δρακουμέλ, δεν θα έκανε περίπατο ο Καμμένος.





Θα τον είχε καταπιεί αμάσητο. Όμως ο υιός Κουλής είναι παντελώς ανίκανος για να αντιμετωπίσει «επαγγελματίες» του τύπου Καμμένου. Ο δε Μπουμπούκος απλώς σκάβει τον λάκκο του Κούλη περιμένοντας να πέσει μέσα. Εάν δεν τον σουτάρουν εγκαίρως από την αρχηγία, η Νουδουλα θα περάσει άσχημες μέρες. Το αδιαμφισβήτητο γεγονός είναι ότι ο Μαρινάκης έχει πολλές σχέσεις και πολιτικές και οικονομικές με το Μητσοτακέϊκο, αλλά ο Κούλης είναι παντελώς ανίκανος για να κάνει το μαύρο-άσπρο όπως μπορεί ένας καλός και ικανός  πολιτικός, αφήνοντας τον Καμμένο μόνο του στο γήπεδο να παίζει μπάλα. . . 



Κοντά στο «Νoor 1» και η γνώση…

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ενα ξερω ολα αυτα τα χρονια με οσα διαβαζω φιλε μου Ιχνος.
ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΓΑΣΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΕΙΚΟ οποτε αυτο που μπορω να καταλαβω ως μεγας κοπανος, Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΥΠΕΡΜΑΧΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΑ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΥΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΟΥΛΤΑΝΑΤΟ ΤΩΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΔΩΝ!
ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ; ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ;

Ixnos είπε...

Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΙΣΜΌΣ είναι ένα σύστημα σαν το κρεμμύδι. Ο γέρος είχε φροντίσει να έχει σε εξάρτηση στελέχη από την άκρα αριστερά μέχρι την άκρα δεξιά με το εργολαβοδιαπλεκόμενο, το δικαστικό, τους αιχμάλωτους του μεγαλοεπιχειρηματίες, και πολλά άλλα. Κάποτε δεν μπορούσες ούτε να συνεργαστείς για Γερμανικά προϊόντα ειδικά miele η siemens, εάν δεν είχες την έγκριση – καλή μαρτυρία του Μητσοτακέικου. Για παράδειγμα, ξέρεις ποιος είναι μητσοτακικός; Ο Βενιζέλος και ας το κρύβει.

Ανώνυμος είπε...

Μονο εγω ο μ@λακας δεν προλαβα να δοκιμασω τα ντολμαδακια της Μαρικας αυτο εχω καταλαβει.
Κι εγω εχω δει με τα ματακια μου, αλλα δεν μπορω να τα γραψω δημοσια. Δουλιτσες δουλιτσες που λεει και ο Φραγκας.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...