Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Στημένο ψευτορεπορτάζ από την real του Χατζηνικολάου.


Νικολάκη να σε πάρει ο Βαρδινογιάννης με τον Μπόμπολα για να συνεχίσεις τα …ψεύτικα ρεπορτάζ στο… mega.Και για να μην παρεξηγηθούμε ,όχι ότι δεν είναι για κράξιμο ο ΑΚΗΣ αλλά όχι και μαϊμού.

Θέτω υπόψη σας, φίλοι bloggers, το εξής: Πήρα την Κυριακή, χτες δηλαδή, εφημερίδες και διάβασα το εντυπωσιακό πρωτοσέλιδο της Real για τον Άκη Τσοχατζόπουλο: «Τον "καταδίκασαν" και οι φυλακισμένοι». Ώπα, λέω. Ενδιαφέρον έχει. Αγοράζω την εφημερίδα όχι για τις προσφορές, αλλά για να διαβάσω ρεπορτάζ. Γυρίζω στη σελίδα που έχει το θέμα, την 24, βλέπω και ένα σούπερ σχεδιάγραμμα με τις φυλακές. Και πλακώνομαι στο διάβασμα:
"Συνθήματα και πολλά κοσμητικά επίθετα της "γαλλικής" και της εγχώριας αργκό δονούσαν για τρεις ώρες τις φυλακές Κορυδαλλού, το βράδυ της Μεγάλης Πέμπτης. Αποδέκτες, ο Άκης Τσοχατζόπουλος και οι συγκατηγορούμενοί του Νίκος Ζήγρας, Γιώργος Σαχπατζίδης και Αστέριος Οικονομίδης που λούφαζαν στη VIP έκτη πτέρυγα."
Η συνέχεια του ρεπορτάζ ακόμη πιο συναρπαστική:
"Αστυφύλακες, σωφρονιστικοί υπάλληλοι αλλά και υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου Δικαιοσύνης -σε διαρκή τηλεφωνική ενημέρωση και η ηγεσία του υπουργείου-πανικόβλητοι προσπαθούσαν να κατευνάσουν τα πνεύματα και τους εξαγριωμένους κρατούμενους που είχαν κρεμαστεί στα κάγκελα..."
Κι εκεί που έχω απορροφηθεί στο διάβασμα, παίρνοντας τοις μετρητοίς όσα διαβάζω, μου 'ρχεται στο μυαλό η φωνή της μάνας μου, πολύ θρησκευόμενη γυναίκα, η οποία μου είχε φάει τα αυτιά εκείνες τις ημέρες: "Εντάξει, κλέφτης μπορεί να είναι (ο Ακης), αλλά γιατί πρέπει να κάνει Πάσχα μέσα στη ΓΑΔΑ, πώς τη λένε...".
Τότε και εγώ λοιπόν θυμάμαι, ότι την Μεγάλη Πέμπτη ο Τσοχατζόπουλος (και μάλλον και οι δύο από τους άλλους) δεν ήταν στον Κορυδαλλό, όπως έγραφε η εφημερίδα, αλλά στη ΓΑΔΑ. Ο Τσοχατζόπουλος προφυλακίστηκε την Δευτέρα του Πάσχα και στον Κορυδαλλό βρισκόταν από την Τρίτη του Πάσχα. Άρα, είναι αδύνατον να συνέβησαν αυτά που περιγράφει, όπως τα περιγράφει, το ρεπορτάζ.
Μάλλον πρόκειται για μια απίστευτη γκάφα, αλλά ποσώς με ενδιαφέρει εμένα. Εγώ έδωσα τα ευρουλάκια μου και την πάτησα...

Από τον Κλεάνθη Γιαννόπουλο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...