Add Post To: | Digg| Technorati| del.icio.us| Stumbleupon| Reddit| BlinkList| Furl| Spurl| Yahoo| Simpy|
Ο Μωραΐτης τρολάρει τον Κασσελάκη για το «Φιλελεύθερο Κέντρο»: Δεν μας
νοιάζει αρχηγέ, βάψε μας και όλους μπλε!
-
[image: Νίκος Μωραΐτης, Στέφανος Κασσελάκης]
Με ειρωνικό τρόπο σχολίασε ο γνωστός στιχουργός Νίκος Μωραΐτης τις αναφορές
του προέδρου των Δημοκρατών, Στέ...
Πριν από 1 ώρα


2 σχόλια:
τα ξερει και πολυ καλα μαλιστα ,τοσο καλα που τον βαλανε μαζι με τον τζεφρυ και λοιπους δοσιλογους να καταστρεψουν την πατριδα μας .Τι απομενει σε μας να κανουμε ? σχοινι σαπουνι και ενα γερο κλαδι .
Ο καναδας έχει εθνικοποιηση την κεντρική τράπεζα. Είναι απο τις 3 με 4 μη ιδιοτικες κεντρικές τράπεζες.
Δημοσίευση σχολίου