Γιατί οι Γερμανοί δεν έχουν κλιματιστικά
-
Παρά τους ολοένα συχνότερους και εντονότερους καύσωνες,
η Γερμανία εξακολουθεί να συγκαταλέγεται στις χώρες με τη χαμηλότερη χρήση
κλιματιστικών στην Ευρ...
Πριν από 11 δευτερόλεπτα



1 σχόλιο:
Ακριβώς !!!!!
Έβλαψε τα συμφέροντα τής εβραϊκής νέας τάξης καί τού σιωνιστικού ιερατείου , γι'αυτό έβαλαν το χρήσιμο εργαλείο τους την αριστερή πανούκλα σε ενέργεια μέσω τού ...Πολυτεχνείου...... Καί έριξαν τον Εθνάρχη Γιώργο Παπαδόπουλο .
ΖΗΤΩ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1967 , ΖΗΤΩ Ο ΕΘΝΑΡΧΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ !!!!!!
Δημοσίευση σχολίου