Γιατί οι Γερμανοί δεν έχουν κλιματιστικά
-
Παρά τους ολοένα συχνότερους και εντονότερους καύσωνες,
η Γερμανία εξακολουθεί να συγκαταλέγεται στις χώρες με τη χαμηλότερη χρήση
κλιματιστικών στην Ευρ...
Πριν από 4 δευτερόλεπτα



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου