Γιατί οι Γερμανοί δεν έχουν κλιματιστικά
-
Παρά τους ολοένα συχνότερους και εντονότερους καύσωνες,
η Γερμανία εξακολουθεί να συγκαταλέγεται στις χώρες με τη χαμηλότερη χρήση
κλιματιστικών στην Ευρ...
Πριν από 6 δευτερόλεπτα



2 σχόλια:
https://ristorante-verona.blogspot.com/2019/04/blog-post_30.html
ΧΙΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΙΤΛΕΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΑΝ ΑΝΤΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
ΑΝ ΑΝΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΙΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ . ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΥΡΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟ 1974 ΤΗΝ ΕΞΑΡΤΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΟΙ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΡΟΤΣΙΛΝΤ ΠΟΥ ΕΝΑΛΑΣΩΝΤΕ ΣΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ .....
Δημοσίευση σχολίου