NEOΣ ΣΑΛΟΣ για τον Αβραμόπουλο και τον γιο του...
-
*George Georgiadis*
Αβραμόπουλος στο Documento: Ο γιος μου είναι κατώτερος υπάλληλος της
QatarEnergy, βρήκε μόνος του τη δουλειά στο Κατάρ
Ο πρώην Επίτροπ...
Πριν από 7 δευτερόλεπτα



1 σχόλιο:
ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΙΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕ ΓΙΝΕΤΕ ...
ΕΝΤΟΜΕΤΑΞΥ ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΖΟΥΝ
Δημοσίευση σχολίου