Γιατί οι Γερμανοί δεν έχουν κλιματιστικά
-
Παρά τους ολοένα συχνότερους και εντονότερους καύσωνες,
η Γερμανία εξακολουθεί να συγκαταλέγεται στις χώρες με τη χαμηλότερη χρήση
κλιματιστικών στην Ευρ...
Πριν από 10 δευτερόλεπτα



1 σχόλιο:
ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΙΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕ ΓΙΝΕΤΕ ...
ΕΝΤΟΜΕΤΑΞΥ ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΖΟΥΝ
Δημοσίευση σχολίου