Γιατί οι Γερμανοί δεν έχουν κλιματιστικά
-
Παρά τους ολοένα συχνότερους και εντονότερους καύσωνες,
η Γερμανία εξακολουθεί να συγκαταλέγεται στις χώρες με τη χαμηλότερη χρήση
κλιματιστικών στην Ευρ...
Πριν από 9 δευτερόλεπτα




3 σχόλια:
Εύχομαι αυτό το Πάσχα η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει την λύτρωση στις ψυχές όλων! Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!
Θα τους πέσει το σαγόνι το βράδυ των εκλογών. Αστους.
Καλή ανάσταση και χρόνια πολλά
Δεν προκειται να τους πεσει τιποτα. Εχει τοσο αποβλακωθει ο κοσμος που και να μη βγουν αυτοι τα εχουν κανει ηδη πλακακια ανα μεταξυ τους ¨δεξιοι και αριστεροι" οποτε οποιον και να ψηφισεις η καταστροφη θα συνεχιστει. Μη περιμενετε σωτηρια απο φυτεμενους, βγαλτε το απο τις επιθυμιες σας, τα χειροτερα θα σας βρουν. Το παιχνιδι ειναι στημενο και οποιος αναμενει σωτηρες θελει βρεγμενη σανιδα μεχρι να τη νοιωσει καλα στα παϊδια του.
Λαλο Πασχα Καλη Ανασταση καλα μυαλα και ξεκαθαρες σκεψεις. Ιησους Χριστοε Νικα και ολους τους αντιχριστους θα τους παει γαμιωντας. Τοσο απλα.
Δημοσίευση σχολίου