Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2020

Εδω παπάς εκει παπάς που είναι ο Παππάς;

Πέντε αστυνομικοί της Ασφάλειας μπήκαν στο σπίτι του, στο Παπάγου, με ένταλμα για να διαπιστώσουν ότι δεν βρίσκεται σε αυτό. Σύμφωνα με πληροφορίες, είναι σε εξέλιξη έρευνες σε άλλα τέσσερα σπίτια: δύο βρίσκονται στην Αθήνα και τα άλλα δύο στα Γιάννενα.  Ο πρώην βουλευτής της Χρυσής Αυγής, καταζητείται προκειμένου να οδηγηθεί και αυτός, αρχικά στα κρατητήρια της ΓΑΔΑ και ακολούθως στο σωφρονιστικό κατάστημα.

Παναγιώταρος λίγο πριν την παράδοσή του: «Εύχομαι κάποιοι άλλοι να κάνουν καλύτερα την δουλειά».

 

Παραδόθηκε και ο Γερμενής: Είμαι αθώος, κοίταγα την οικογένειά μου, την εργασία μου. Χαρακτήρισε το δικαστήριο θέατρο του παραλόγου - «Έδειξα την αθωότητά μου στο δικαστήριο, δεν είμαι καν διευθυντικό στέλεχος»

 

Ύβρεις και ξύλο έξω από το σπίτι του Μιχαλολιάκου κατά την σύλληψη. Ακατανόμαστες ύβρεις και προπηλακισμοί από την κόρη Ουρανία.

 

Πότε θα αποφυλακιστούν τα 39 μέλη της Χρυσής Αυγής που θα εκτελέσουν την ποινή τους

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...