Στις 25
Νοεμβρίου 2002 το ΚΥΣΕΑ (Σημίτης,
Παπαντωνίου, Τσοχατζόπουλος, Σκανδαλίδης, ο Γ. Παπανδρέου απών πάντοτε)
αποφασίζει, την προμήθεια 12 μαχητικών ελικοπτέρων APACHE AH 64D έναντι 683
εκατ. δολαρίων.
Οι επίορκοι της
της εποχής, αποφάσισαν να συνάψουν εμπορική συμφωνία απευθείας με την BOEING
(εκπρόσωπος στην Ελλάδα η ΑΧΟΝ του κ. Λιακουνάκου) και όχι διακρατική (FMS), με
τεράστια διαφορά τιμής (κατά τους μετριότερους υπολογισμούς, 50 εκατ. δολάρια).
Η οριστική
συμφωνία υπογράφηκε αργότερα (Αύγουστος 2003) από τον ΥΕΘΑ κ. Γιάννο
Παπαντωνίου.
Γιατί
απευθείας με εταιρεία και όχι με διακρατική, που εξασφάλιζε καλύτερους όρους; Μα
για να πέσει η μίζα απ΄ευθειας.
Η εμπορική
συμφωνία με αμερικανική εταιρεία, πάντοτε ζημιογόνος και επιζήμιος, σε σύγκριση
με FMS, δεν ήταν εύρημα των Σημιτογιάννων. Είχε προηγηθεί άλλη με την αγορά του
αιώνα (40 F-16), που έγινε απευθείας με την GENERAL DYNAMICS (μητέρα της
LOCKHEED). Τα φαιδρά επιχειρήματα, δεν μπορούν να δικαιολογήσουν το τεράστιο ποσόν
που πληρώσαμε επιπλέον.
Ακολούθησε η
αγορά των πυραύλων PATRIOT (RAYTHΕON) από Άκη (μέσω ΑΧΟΝ), για την οποία σήμερα
διεξάγεται ανάκριση, αφού έχει, σε πρώτη φάση, εντοπισθεί μίζα 10 εκατ.
δολαρίων από τη ΜΑΝ. Πρώτη και μοναδική φορά που η BOEING πούλησε μαχητικά
ελικόπτερα εκτός διαδικασίας STATE TO STATE (πάλι εδώ η ΑΧΟΝ). Έκπληκτοι οι της
εταιρείας, όπως έχουμε πληροφορηθεί, άκουσαν τους Έλληνες να θέλουν απευθείας
προσφορά, που εκ των πραγμάτων προέκυπτε ακριβότερη, αφού δεν παρεμβαλλόταν η
έκπτωση που γίνεται στον Αμερικανικό Στρατό, από τον οποίο (FMS) συνήθως
αγοράζουμε. Είναι να θαυμάζει κανείς το θράσος των τότε ιθυνόντων, που
βασίζονταν στην αλαζονεία τους και την ατιμωρησία.
Το
πραγματικό κόστος των ελικοπτέρων ήταν 593.548.882 δολάρια. Πώς έφτασε τα
663.226.367 δολάρια; Με το «κόλπο» του δανείου SWAPS από τη γερμανική DEUTSCHE
BANK, ύψους 69.679.485 δολαρίων! Η σύμβαση «καπελώθηκε» με το φοβερό αυτό ποσό
για να συμμετάσχουν στο συμπόσιο και οι φίλοι Γερμανοί! Τότε, το 2003, μας
δάνειζαν ασύστολα. Ενώ γνώριζαν τη θλιβερή οικονομική κατάσταση της Ελλάδας,
την έσπρωχναν στον γκρεμό.
Από την
παράπλευρη αυτή ενέργεια, δανεισμού-καπελώματος, προκύπτουν κέρδη στους
συναλλασσόμενους που φτάνουν το 10%.
Στη σύμβαση
(άρθρο 4, σελ. 15) αναφέρεται ρητά ότι δεν θα δοθεί προκαταβολή. Αυτό
επιβεβαιώνεται από το σχέδιο πληρωμών (επόμενη σελίδα), με το οποίο η α’ δόση
προβλεπόταν το 2007 και υπό προϋποθέσεις. Σε λίγο, όμως, έρχονταν εκλογές, το
ΠΑΣΟΚ έχανε την εξουσία και κάθε εκκρεμότητα έπρεπε να τελειώνει. Στην
κατακυρωτική διαταγή έσπευσαν οι ημέτεροι «αξιωματούχοι», αλλάζοντας το πλάνο,
να δώσουν στην BOEING προκαταβολή το 40%, ήτοι 237.418.513 δολάρια. Αυτή η
κατακυρωτική διαταγή δεν κοινοποιήθηκε στο ΥΕΘΑ από το ΥΠΟΙΚ, για να μη
γελάσουν και οι περιφερόμενοι, τότε, στο Στρατόπεδο σκύλοι. Έμεινε μυστικό
μεταξύ των ΥΠΟΙΚ – BOEING – DEUTSCHE BANK.
Σήμερα ο αρχιτέκτων
της ρεμούλας κ. Σημίτης, εκδίδει βιβλίο, κατηγορώντας τους πάντες, πλην εαυτού
του, για το οικτρό κατάντημα της Ελλάδος, ο κ. Χριστοδουλάκης κάνει κι αυτός το
ίδιο, από τις τηλεοράσεις. Ο κ. Γιάννος Παπαντωνίου ετοιμάζεται για νέες
διαλέξεις στη «Μ. Βρεταννία» για το ίδιο θέμα. Η DEUTSCHE BANK απλώς μας
ρουφάει το αίμα, που της πρόσφεραν οι παραπάνω για τη σωτηρία της πατρίδας!
Τα 12
ελικόπτερα παρελήφθησαν το 2008 και έμειναν επί 2 χρόνια σε υπόστεγα,
σκουριάζοντας, γιατί ο τότε γεν. γραμματέας Εξοπλισμών, κ. Βασιλάκος, «κόλλαγε»
σε γραφειοκρατικές λεπτομέρειες. Το επείγον είχε ξεχασθεί. Ζήτω το Έθνος.
Οι διάδοχοι
υπουργοί Άμυνας, Μεϊμαράκης, Βενιζέλος, Μπεγλίτης, ουδόλως ασχολήθηκαν με το
σκάνδαλο. Αντίθετα, έθαψαν το θέμα του εκσυγχρονισμού για να εξαφανισθούν τα
μέσα. Να μη θυμίζουν τις αρπαχτές.
Ήδη η
Εισαγγελέας Πρωτοδικών κ. Φάκου διέταξε έρευνα.
toparon.gr
toparon.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου