Το μόνο καλό που έχει είναι τα… βυζιά της.
Η κόρη του γνωστού …απο τις σχεσεις του με χασισέμπορους Κεφαλογιάννη ΟΛΓΑ, που έγινε υπουργίνα
κατόπιν επιθυμίας του …θειου Βαρδινογιάννη, πέταξε 75.000 ευρώ για να κάνει ένα
αποτυχημένο Flashmob στο Λονδίνο, διαφημίζοντας τον… Τάμεση, σε μόλις μερικές
εκατοντάδες άτομα. Το Γραφείο ΕΟΤ Μ. Βρετανίας και
Ιρλανδίας διοργάνωσε και πραγματοποίησε στις 6 Νοέμβρη, εκδήλωση Flash Mob στην
περιοχή South Bank του Λονδίνου, η οποία βιντεοσκοπήθηκε με σκοπό την παραγωγή
δύο βίντεο ταινιών για διαφημιστικούς λόγους. Εν συνεχεία, παρατέθηκε δεξίωση
σε παράπλευρο χώρο. Το συνολικό κόστος της εκδήλωσης ανήλθε στα 75.000 ευρώ, εκ
των οποίων τα 15.000 δαπανήθηκαν μόνο για τις ανάγκες της δεξίωσης» .προσελήφθησαν 200 χορευτές, οι οποίοι πήγαν στην περιοχή Southbank, δίπλα
στον Τάμεση. Και, μια μέρα με πολύ κρύο, άρχισαν να χορεύουν συρτάκι που, μετά
από λίγα δευτερόλεπτα έγινε… ποπ (και μάλιστα κακής ποιότητας). Φυσικά, κανείς
δεν συμμετείχε στον χορό και ελάχιστοι έκαναν τον κόπο να σταματήσουν για να
δουν τι συνέβαινε. Συνηθισμένα πράγματα στο Λονδίνο, άλλωστε.Στο βίντεο κλιπ που ανέβηκε στο YouTube, εμφανίζονται οι χορευτές. Οι οποίοι στο τέλος δείχνουν τα μπλουζάκια τους, που γράφουν “Greece Welcomes You”. «Η Ελλάδα σε καλωσορίζει», στο Λονδίνο, χορεύοντας δυτικοευρωπαϊκούς χορούς, σε μια εκδήλωση που καμία απολύτως σχέση δεν έχει με την Ελλάδα. Αλλά να ήταν μόνο αυτό το «στραβό»…
Το βίντεο «ανέβηκε» στο YouTube, από το λογαριασμό του ΕΟΤ, visitgreece.gr. Και αμέσως έκανε… τρομακτική επιτυχία. Είχε περίπου 500 θεάσεις, εκ των οποίων οι μισές είχαν αρνητικά σχόλια! Αναγκάστηκε, εκ των υστέρων, να το αποσύρει και να το «τοποθετήσει» στη σελίδα του (όπου δεν υπάρχει η δυνατότητα σχολιασμού, ή αρνητικής κριτικής). Και, παρά το γεγονός ότι η σελίδα έχει περίπου 2.500 συνδρομητές και 3,5 εκατομμύρια views, το αποτέλεσμα ήταν… θεαματικό: Το παρακολούθησαν περίπου 2.500 άτομα. Αυτό πάει να πει εκδήλωση που απευθύνεται σε… μαζικά κοινά.
Αφού το ναυάγιο του ελληνικού flashmob κατευθυνόταν ήδη προς το βυθό, πήρε –αυθαίρετα- την πρωτοβουλία ένας Ρουμάνος φιλέλληνας (!!!), ο οποίος ανέλαβε να κάνει τη δουλειά για την οποία οι Έλληνες πλήρωσαν 75.000 ευρώ. Και τα κατάφερε! Μέσα σε λίγες μόνο ημέρες, μάζεψε 8.245 θεατές που είδαν το συγκεκριμένο βίντεο, αν και η συντριπτική πλειοψηφία τους το «έκραζαν» και ρώταγαν γιατί η Ελλάδα επέλεξε να διαφημιστεί στον… Τάμεση, όταν έχει τόσες ομορφιές. Αυτό, είναι η αλήθεια, είναι ένα ερώτημα που θα μας μείνει και εμάς…
Ήταν δε τόσο επιτυχημένη η εκδήλωση, που
ακολούθησε και… δεξίωση σε εστιατόριο του Λονδίνου. Σύμφωνα με το έγγραφο της
«Διαύγειας» για το κόστος της –αποτυχημένης- εκδήλωσης, οι Έλληνες
φορολογούμενοι πλήρωσαν 59.520 ευρώ (περίπου, μας επισημαίνει) για την
πραγματοποίηση του flashmob, στο Λονδίνο και την παραγωγή δύο βίντεο, διαρκείας
45 δευτερολέπτων και 4 λεπτών, από την εταιρία SPORT CELL Marketing Limited.
Επίσης, πληρώσαμε (πάλι περίπου) 15.500 ευρώ για την παράθεση κοκτέιλ στο πολυτελές εστιατόριο ΟΧΟ ΤΟWER Restaurant- Bar με προσκεκλημένους του ΕΟΤ και τους χορευτές της εκδήλωσης (περίπου 200 άτομα).
Επίσης, πληρώσαμε (πάλι περίπου) 15.500 ευρώ για την παράθεση κοκτέιλ στο πολυτελές εστιατόριο ΟΧΟ ΤΟWER Restaurant- Bar με προσκεκλημένους του ΕΟΤ και τους χορευτές της εκδήλωσης (περίπου 200 άτομα).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου