Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

Χάθηκε η..μπάλα…



Σύμφωνα με τη «Δημοκρατία», ο περιβόητος για τα έργα  και τις μέρες του το 1993, τότε που έγδυναν τους ανθρώπους στον δρόμο, Ανδρέας Κολλάς, διορίστηκε εκπρόσωπος διοίκησης των ΟΣΥ!
Το ωραιότερο απ' όλα είναι το σκεπτικό της απόφασης που υπογράφει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος των ΟΣΥ (Γιάννης Οικονόμου στενός συνεργάτης της Ντόρας Μπακογιάνη) ότι ορίζεται ο Ανδρέας Κολλάς « εκπρόσωπος της Διοίκησης σε θέματα ασφάλειας των εργαζομένων, δεδομένης της εμπειρίας του κατά τη διάρκεια της θητείας του στη ΓΣΕΕ ως μέλος Δ.Σ στο Ελληνικό Ινστιτούτο Υγιεινής και Ασφάλειας».
Εάν αυτό δεν αποτελεί σατανική σύμπτωση, τότε κάποιος βάλθηκε να  κάνει πλάκα στους οπαδούς της ΝΔ και να τους βάλει με κάθε τρόπο απέναντι.
Για την ιστορία, ο Ανδρέας Κολλά είχε πρωταγωνιστήσει το 1993 στις ακραίες κινητοποιήσεις εργαζομένων στα λεωφορεία, που αντιδρούσαν στην πρόθεση της κυβέρνησης Μητσοτάκη να προχωρήσει στην ιδιωτικοποίησή τους, και εκείνος ο συνδικαλιστικός αγώνας θεωρείται έως σήμερα το δεδομένο που άνοιξε τον δρόμο για την πτώση της ΝΔ και την πανηγυρική επιστροφή του ΠΑΣΟΚ υπό τον Ανδρέα Παπανδρέου στην εξουσία.
Πάντως σήμερα ο κ. Κολλάς έχει ακολουθήσει το γνωστό δρόμο ... προς ΣΥΡΙΖΑ. Μάλιστα έχει πρόσφατα δημοσιοποιήσει τις απόψεις του στο «Πρώτο Θέμα» με αφορμή τις απεργίες στο μετρό, καλώντας την ελληνική κοινωνία σε «γενικό ξεσηκωμό», ώστε ... «να πέσει η κυβέρνηση, όπως το 1993».
Ο κ. Κολλά βέβαια δεν κρύβει την αμέριστη εκτίμησή του για τον Αλέξη Τσίπρα χαρακτηρίζοντάς τον μάλιστα εθνικό κεφάλαιο και ζητώντας να γίνει εδώ και τώρα πρωθυπουργός.
Ας θυμηθούμε τι έγινε τότε :

Τον Ιούλιο του 1992, το συγκοινωνιακό έργο - ελλείψει λεωφορείων  επί αρκετές ημέρες είχαν αναλάβει στρατιωτικά οχήματα. Τα λεγόμενα ΡΕΟ. Οι πολίτες ταλαιπωρούνταν. Περίμεναν στην ουρά για μία θέση στην ... καρότσα τους όπου ανέβαιναν με τη βοήθεια φαντάρων. Στις πολυήμερες απεργίες και τα επεισόδια πρωτοστάτησαν ο πρόεδρος των εργαζομένων στα λεωφορεία Ανδρέας Κολλάς - συνδικαλιστής προσκείμενος στο ΠΑΣΟΚ - και ο γραμματέας Χρήστος Σταμούλος - στέλεχος του ΚΚΕ. Ακολούθησαν σφοδρές συγκρούσεις ΜΑΤ - εργαζομένων, προφυλακίσεις απεργών, επιτάξεις, επιστρατεύσεις, ξεβρακώματα  αντιπάλων, Δημιουργήθηκαν οι ιδιωτικές Συγκοινωνιακές Επιχειρήσεις και ακολούθησαν νέα επεισόδια στα αμαξοστάσια.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...