Αποκομμένο από θαλάσσης είναι το Καστελλόριζο από τις 16 Οκτωβρίου, καθώς η ναυτιλιακή εταιρεία Σύμης αναγκάστηκε να αποσύρει από την επιδοτούμενη γραμμή το ΕΓ/ΟΓ "Πρωτεύς" που εξυπηρετούσε το νησί. Η σύμβαση του 2007 μεταξύ της εταιρείας και του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας (τότε δεν είχε καταργηθεί ακόμα για να ξανασυσταθεί ένα χρόνο αργότερα ως "Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας"...) έληξε, και για την ανανέωσή της το υπουργείο απαίτησε από την εταιρεία να καταθέσει εγγυητική επιστολή ύψους 1.500.000 Ευρώ..
Καθώς η εταιρεία αδυνατεί να καταθέσει τόσο "βαριά" εγγυητική επιστολή, το υπουργείο δεν της πληρώνει τα δεδουλευμένα μισθώματα από 1ης Σεπτεμβρίου ως 15 Οκτωβρίου, ύψους περίπου 375.000 Ευρώ. Έτσι η εταιρεία διακόπτει τα δρομολόγια και το Καστελλόριζο μένει με ένα εβδομαδιαίο δρομολόγιο ("Διαγόρας"), και τα δρομολόγια των μικρών Ντορνιέ, που το χειμώνα συχνά ματαιώνονται λόγω καιρού... Η πιο ρεαλιστική δυνατότητα των κατοίκων για να ταξιδέψουν στη Ρόδο όλη την υπόλοιπη εβδομάδα είναι να περάσουν απέναντι, να πάνε στην Φετιγέ και από κει να πάρουν πλοίο για την πρωτεύουσα των Δωδεκανήσων... Είναι χαρακτηριστικό ότι προ ηµερών ένα ζευγάρι τουριστών από τη Σουηδία που περνούσε τις διακοπές του στο Καστελλόριζο, επειδή δεν μπορούσε να πάει στη Ρόδο ελλείψει συγκοινωνιακού µέσου, αναγκάστηκε να ναυλώσει ταχύπλοο σκάφος για να πάει στην απέναντι τουρκική πόλη (Αντίφελλο, τουρκικά Κας) κι από εκεί έφτασε στο αεροδρόμιο του Ντάλαµαν προκειμένου να πάρει το αεροπλάνο και να επιστρέψει. Ακόμα και για βασικά είδη, οι κάτοικοι είναι αναγκασμένοι να μεταβαίνουν στο Κας. πηγή
Το Παγκόσμιο Μέλλον του Χρήματος.
-
Ένα ταξίδι στο μέλλον του χρηματοπιστωτικού συστήματος, του χρήματος και
της οικονομίας. Πως η τραπεζική καινοτομία θα επηρεάσει την ζωή μας στα
επόμενα ...
Πριν από 17 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου