Η επέκταση του Μετρό, ώστε να καλύπτει το 85% της ευρύτερης περιοχής του Λεκανοπεδίου με δίκτυο 8 γραμμών συνολικού μήκους
«Είναι προσωπική μου θέση ότι από εδώ και πέρα ό,τι χρήματα διατίθενται, καθώς και τα έσοδα των νέων αυτοκινητοδρόμων, θα πρέπει όλα να πηγαίνουν στις επεκτάσεις του Μετρό», είπε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς, παρουσιάζοντας το σχέδιο αναβάθμισης και οργάνωσης των μέσων μαζικής μεταφοράς, με κορμό τον Μετρό. Συγκεκριμένα, στόχος είναι η επέκταση- στο πλαίσιο του 20ετούς και πλέον ορίζοντα του ρυθμιστικού σχεδίου- του Μετρό, ώστε να καλύπτει πλέον το 85% της ευρύτερης περιοχής του Λεκανοπεδίου με δίκτυο 8 γραμμών συνολικού μήκους
Νέα κυκλική γραμμή
Με τη σταδιακή υλοποίηση των νέων επεκτάσεων και γραμμών, το Μετρό θα πηγαίνει από το Κερατσίνι και τον Πειραιά έως την Κηφισιά και τη Νέα Ερυθραία, από το Ζεφύρι και το Περιστέρι έως το Ελληνικό και τη Γλυφάδα, από το Αεροδρόμιο και τη Μεσογείων έως το Αιγάλεω και τον Πειραιά, από την Πετρούπολη και το Γαλάτσι μέσω του Πανεπιστημίου έως το Μαρούσι και τη Λυκόβρυση, από τον Βύρωνα και το Παγκράτι έως τα Πατήσια, τη Ν. Φιλαδέλφεια και τα Άνω Λιόσια, από το Χαλάνδρι και του Γκύζη έως την Καλλιθέα και την Πειραϊκή Χερσόνησο, από το Θησείο και την Πέτρου Ράλλη έως το Κερατσίνι και το Πέραμα, από το Χαϊδάρι και τη Λ. Καβάλας έως τη Νέα Σμύρνη και τον Άλιμο.
Αρκετές από τις περιοχές αυτές θα συνδέονται μεταξύ τους με τη νέα κυκλική γραμμή. «Βέβαια, όλες οι γραμμές αυτές δεν μπορούν να υλοποιηθούν μέσα σε 20 χρόνια, αλλά το σχέδιο αυτό αποτελεί μια ολοκληρωμένη μελέτη των αναγκών για Μετρό στο Λεκανοπέδιο», εξήγησε ο κ. Σουφλιάς.
Το Ισραήλ μετατρέπει την αρχαία πόλη του Λιβάνου Τύρο σε ερείπια.
-
Η διάσημη πόλη της Τύρου του Λιβάνου είναι ένας από τους παγκόσμιους
θησαυρούς της ανθρωπότητας. Η Τύρος, σύμφωνα με τις πιο συντηρητικές
εκτιμήσεις, είν...
Πριν από 49 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου