Το είδαμε και αυτό ρε πούστη μέσα στο μπάχαλο που υπάρχει. Ένας κατ΄ ευφημισμόν δήμαρχος να καλεί το.. κράτος των Αθηνών, να ενδιαφερθεί για την Θράκη, διότι σε διαφορετική περίπτωση να πρέπει να υπάρξει αυτονόμηση. Ο εν λόγω τύπος είναι και δήμαρχος Αλεξανδρούπολης. Σε δηλώσεις του επαναλαμβάνει απειλές κατόπιν μάλλον συνεννόησης με τους τουρκαλάδες που ένας θεός ξέρει τι του έχουν τάξει, για ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. Εάν θα βρεθεί κάποιος εισαγγελέας να τον καθίσει στο σκαμνί για έσχατη προδοσία ; ΑΓΝΩΣΤΟ.
Αυτοί είναι οι τομεάρχες της ΕΛΑΣ...
-
Στη δημοσιότητα έδωσε η Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη τα ονόματα των
επικεφαλής των τομέων που, σε ένα ακόμη βήμα προς την...
...ολοκλήρωση της οργα...
Πριν από 1 ώρα


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου