Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

Σιγά μην γ@μησε κιόλας ο… ντέξιον.



Όπως έγινε γνωστό, ο επίτιμος πρόεδρος της ΝΔ, παρά το προχωρημένο της ηλικίας του και την επέμβαση που υποβλήθηκε το πρωί του Σαββάτου, σε ένα ευαίσθητο σημείο όπως το ισχίο, χτες το απόγευμα, μόλις λίγες ώρες μετά την επέμβαση, ...σηκώθηκε από το κρεβάτι και ...πάτησε το χειρουργημένο πόδι, εκπλήσσοντας ακόμα και τους γιατρούς! Οι ευχές όπως ήταν φυσικό από τους οικείους του και τους θεράποντες ιατρούς, έδωσαν και πήραν να είναι πάντα όρθιος και δυνατός.



3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

AYTOΣ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΟΣΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΞΕΣΚΙΣΕΙ ΣΤΟ ΑΡΜΕΓΜΑ 60 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ : O ΔΡΑΚΟΥΛΑΣ ΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ…
(ΕΙΜΑΙ Ο ΑΠΕΘΑΝΤΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΗΣΑΡΙΩΝ…)

ΕΓΩ Ο ΔΡΑΚΟΥΛΑΣ , Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ Η ΝΤΟΡΑΚΟΥΛΑ ,
Ο ΓΥΙΟΣ ΜΟΥ Ο ΧΑΖΟΚΟΥΛΗΣ , O ΕΓΓΟΝΟΣ ΜΟΥ Ο ΝΤΟΡΟΥΛΗΣ
ΚΑΙ ΟΛΟ ΜΟΥ ΤΟ ΣΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΤΑΧΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ
ΘΑ ΣΑΣ ΡΟΥΦΗΞΟΥΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΡΑΝΙΔΟΣ.

ΘΑ ΣΑΣ ΠΙΩ ΤΟ ΑΙΜΑ…
ΘΑ ΣΑΣ ΠΙΩ ΤΟ ΑΙΜΑ …
ΘΑ ΣΑΣ ΠΙΩ ΤΟ ΑΙΜΑ …

XAIBANIA ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΑΚΙΣΤΑΝ, ΑΜΝΗΜΩΝΕΣ ΤΟΥ ΚΟΚΚΑΛΙΣΤΑΝ, ΜΑΖΟΧΕΣ ΤΟΥ ΜΠΟΜΠΟ -ΛΗΣΤΑΝ …

…μπουαχαχα !!!μπουαχαχα!!! μπουαχαχα!!!...


Ανώνυμος είπε...

ΣΗΜΕΡΑ ΒΟΥΤΗΞΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...