Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Αφού ψωνίζεται από τα JUMBO και όχι από τα μαγαζάκια της γειτονιάς, καλά να πάθετε.



Καλησπέρα,με την καταγγελία μου,που θα ήθελα να δημοσιοποιήσετε,θέλω να αποκαλύψω την απάτη που κάνουν τα JUMBO σε βάρος των καταναλώτων. Η ιστορία μου είναι η εξής:...
Είμαι καρκινοπαθής με καταγωγή από τα Καλάβρυτα.Ο γιατρός που με παρακολουθεί είναι στο Νοσοκομειακό νοσοκομείο του Ρίο στην Πάτρα.Όπως όλοι οι γονείς,έτσι και εγώ θέλησα να πάρω ένα δώρο για το παιδάκι μου, 4 ετών για την πρωτοχρονιά.Έτσι πριν την πρωτοχρονιά,που είχα ραντεβού με τον γιατρό μου,πήγα στα JUMBO ,που είναι κοντά στο νοσοκομείο και του πήρα το δώρο.Το βράδυ της πρωτοχρονιάς όμως το παιδάκι,έμεινε με την χαρά.Το παιγνίδι που του πήρα ήταν προβληματικό με αποτέλεσμα,να σκαρφίζομαι διάφορες δικαιολογίες προκειμένου να ξεγελάσω τον μικρό που είχε απογοητευτεί και έκλεγε.
Σήμερα,ημέρα Πέμπτη,είχα πάλι ραντεβού με τον γιατρό μου στην Πάτρα.Πήρα λοιπόν και το παιγνίδι μαζί μου για να το αλλάξω.Μετά το ραντεβού μου λοιπόν ,κατευθύνθηκα στα JUMBO.
H αλλαγή όμως,δεν έγινε.Ξέρετε γιατί;Γιατί η πολιτική των JUMBO είναι να κάνει αλλαγές μόνο το Σάββατο και την Δευτέρα και μάλιστα σε ορισμένες ώρες της ημέρας.Όσο και αν προσπάθησα να μεταπείσω τον προϊστάμενο του καταστήματος,στο οποίο σημειωτέων δεν υπήρχε ψυχή,στάθηκε αδύνατον.
Και όχι μόνο αυτό.Όταν του εξήγησα πως είμαι καρκινοπαθής και ήρθα από τα Καλαβρύτα για ραντεβού με τον γιατρό μου και πως μου είναι πολύ δύσκολο να ξανακατέβω στην Πάτρα,το Σάββατο ή την Δευτέρα ξέρετε τι μου απάντησε;Αν είναι δυνατόν;ότι έπρεπε να κανονίσω το ραντεβού μου με τον γιατρό για το Σάββατο για να τα συνδιάσω και τα δύο,γιατί αυτή είναι η πολιτική που ακολουθεί το JUMBO!!!Να συνδιάσουμε δηλαδή ,όλοι εμείς , οι πελάτες του JUMBO το πρόγραμμά μας με την πολιτική του καταστήματος!!!Παραβλέπω το γεγονός ότι είμαι ασθενής και ότι στο κατάστημα βαρούσαν μύγες ,οπότε μπορούσαν να μου κάνουν μια "εξυπηρέτηση".
Βγήκα από τα ρούχα μου.
Το παιγνίδι τελικά δεν μου το άλλαξαν,αλλά στον δρόμο που γυρνούσα στα Καλάβρυτα,το ξανασκέφτηκα και ανακάλυψα την απάτη που κρύβεται πίσω από "πολιτική του καταστήματος".
Τα πράγματα είναι απλά.
Ο πελάτης,έρχεται και μας αφήνει τα λεφτουδάκια του.Εάν τώρα είναι τυχερός και πέσει σε καλό κινέζικο προϊόν από αυτά που πουλάμε με κέρδος έως και 1000% έχει καλώς.Εάν όμως είναι προβληματικό τότε σιγά μην έρθει τις ημέρες και τις ώρες που θα του υποδείξουμε εμείς.Και αν έρθουν,πόσοι θα έρθουν,αφού όλα τα JUMBO έχουν ανοίξει σε μεγάλες πόλεις και από αυτά εξυπηρετούνται όλα τα γύρω χωριά και οι κωμοπόλεις;Ένα 20% από τους παραπονούμενους;Οπότε και έχουμε ξεφορτωθεί το σκάρτο πράγμα και τα λεφτάκια έχουμε τσεπώσει από το υπόλοιποι 80% που θα πεί."Δε γ@μι@τ@,που να τρέχω τώρα Σαββατιάτικα;"
Για την Δευτέρα δεν μιλάμε, αφού θα πρέπει να πάρεις άδεια από την δουλειά σου για να πας στα JUMBO.Είπαμε,αυτή είναι η πολιτική του καταστήματος.
Το αποτέλεσμα;Ο μικρός μου έμεινε πρωτοχρονιάτικα χωρίς δώρο,εγώ έμαθα πως για να κλείσω το επόμενο ραντεβού με το γιατρό μου,θα πρέπει να μάθω την ....πολιτική του JUMBO και αν του βολεύει τότε έχει καλώς και τα JUMBO συνεχίζουν να τσεπώνουν τα ευρουλάκια μας,όσα μας έχουν απομείνει.
Τι άλλο να πω;Τουλάχιστον μας έμεινε η JUMBOσακούλα για τα σκουπίδια!!!

Ευχαριστώ εκ των προταίρων για την δημοσίευση.
Β.Ρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...