Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τετάρτη 24 Απριλίου 2019

Η Γερμανική ΑΑΔΕ το μηδένισε.


Ούτε επί κατοχής το 40-44 οι Ναζί δεν είχαν τέτοιο θράσος.

Δεν έχει τέλος ο Γολγοθάς της 90χρονης γυναίκας που πούλαγε τερλίκια για χαρτζιλίκι. Μετά τη σύλληψη και τους αστυνομικούς… ήρθαν οι εφοριακοί!
Πάνω όμως, που η ταλαιπωρημένη γυναίκα νόμιζε ότι τέλειωσε η περιπέτειά της με την σύλληψη και με το πρόστιμο των 200 ευρώ, ήρθε ένας νέος πονοκέφαλος! Μετά τους αστυνομικούς ήρθαν οι… εφοριακοί! Ούτε λίγο, ούτε πολύ, η ΑΑΔΕ της ζητάει 2.600 ευρώ, γιατί λέει… δεν είχε ταμειακή μηχανή!
«Ευχαριστώ για το πασχαλινό δώρο που μου κάνετε» ήταν η απάντηση της ηλικιωμένης στους αρμοδίους, μέσω του δικηγόρου της.
«Είμαι 90 χρονών και ελπίζω ότι θα βρείτε να κατάσχετε τα 2.600 ευρώ που μου καταλογίσατε αστραπιαία, από τα έξοδα της κηδείας μου ή κατάσχοντας το φέρετρό μου».

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΚΔΙΚΟΥΝΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ....

Unknown είπε...

Ηλίθιοι κοτζαμπάσηδες.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...