Τα δημοτικά τέλη θα εισπράττονται από τους δήμους, όχι μέσω λογαριασμών
ρεύματος – Νέο σύστημα είσπραξης που θυμίζει ΕΝΦΙΑ
-
Από τους δήμους και όχι μέσω των λογαριασμών ηλεκτρικής ενέργειας από θα
εισπράττονται από 1η Ιανουαρίου 2028 τα δημοτικά τέλη. Ο υπουργός
Εσωτερικών Θεό...
Πριν από 2 δευτερόλεπτα








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου