Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 17 Μαΐου 2009

Το μεν πνεύμα απρόθυμο η δε σαρξ ασθενής


Από τον ελεύθερο τύπο και το ΠΑΡΟΝ

''Πρόθυμος να συμβάλει με ιδέες και πράξεις για να μην έρθει ξανά το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία δηλώνει ο Γιώργος Καρατζαφέρης, τείνοντας χείρα φιλίας στον Καραμανλή. Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ δίνει ιδιαίτερη έμφαση στον ευρωπαϊκό χαρακτήρα των επικείμενων ευρωεκλογών, πλέκοντας το εγκώμιο της επικεφαλής του ψηφοδελτίου του Νίκης Τζαβέλλα και επανέρχεται με αιχμές κατά της Ντόρας Μπακογιάννη, λέγοντας ότι εκείνη θα έπρεπε να τεθεί επικεφαλής του ευρωψηφοδελτίου της Ν.Δ.
Εμένα με ενδιαφέρει πώς δεν θα γίνει πρωθυπουργός ο Παπανδρέου. Και είμαι έτοιμος να δώσω όλες μου τις ιδέες και τις ενέργειες για να το καταφέρω. Δεν έχω πρόβλημα με τον ίδιο ως άνθρωπο, αλλά με το ΠΑΣΟΚ κι όλα αυτά που έχει αφήσει πίσω του τα χρόνια που κυβέρνησε τη χώρα.
Ακρες-μέσες, θα τα βρούμε αν χρειαστεί, για να αντιμετωπίσουμε το ΠΑΣΟΚ. Εγώ είμαι εδώ να βοηθήσω. Αν εκείνοι θέλουν να φέρουν τον Γιώργο Παπανδρέου, δικό τους θέμα.''

Οι δημοσκοπήσεις άλλα λένε όμως Γιώργο Καρατζαφέρη άλλα λένε όμως. Οι ψηφοφόροι δεν ανέχονται τα καμωμάτα σου και θα πέσεις κάτω και από το 3% .Για κοίτα την τελευταία....της Public issue

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...