Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ «γλύφει» ξεδιάντροπα τους εβραίους


Aθήνα, 27 Μαρτίου 2007,

Προς το
Παγκόσμιο Εβραϊκό Συμβούλιο.


Αγαπητοί Κύριοι,

Σας ευχαριστώ ειλικρινώς για την τιμητική πρόσκλησή σας στο Συνέδριό σας της 10ης Ιουνίου. Θεωρώ ότι τα ζητήματα Ειρήνης και ασφάλειας της θυελλώδους περιοχής της Ανατολικής Μεσογειακής Λεκάνης θα μας παράσχουν την ευκαιρία ανταλλαγής εξαιρετικά χρησίμων απόψεων για το καλό όλων των λαών που ζουν στην περιοχή και θα επιθυμούσα ειλικρινώς να συμμετάσχω προσωπικά. Παρ΄ όλα ταύτα όμως και επειδή, όπως ασφαλώς γνωρίζετε, ευρισκόμαστε ενώπιον επικείμενων εκλογών, είμαι υποχρεω μένος να ακολουθήσω προσχεδιασμένο, προ πολλού χρόνου, πρόγραμμα ομιλιών και επισκέψεων σε όλη την Χώρα, σας συνιστώ
να δεχθείτε να εκπροσωπηθώ από τον Αντιπρόεδρο του Κόμματος και διάδοχό μου στην Ευρωβουλή πρέσβη κύριο Γεώργιο Γεωργίου και από την κυρία Άννα Ζωηρού, επιστημονική συνεργάτιδα επί διεθνών θεμάτων. Αμφότεροι διαθέτουν μακρά πείρα στα ζητήματα του Συνεδρίου σας, καθώς επίσης και ειδική επιθυμία να εισφέρουν ενεργά στις εργασίες του, ειλικρινώς επιθυμούντες την επιτυχία του, για την οποίαν εγώ δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία.
Σε κάθε περίπτωση, ελπίζω ότι μία συνάντησή μου με Υμάς στο εγγύς μέλλον θα παράσχει σοβαρή δυνατότητα ενός ειλικρινούς διαλόγου.

Με εξαίρετη τιμή,

Γεώργιος Καρατζαφέρης
Πρόεδρος ΛΑ.Ο.Σ.
Αντιπρόεδρος Ευρωκοινοβουλίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...