Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

Ο …μαύρος …λύκος προσπαθεί να αλλάξει ..προβιά.



Απολογητικός για το πεπραγμένα της νιότης του ως ηγέτης της εθνικιστικής παράταξης και των αγώνων που είχε δώσει τότε, εμφανίστηκε στην Βουλή ο ΜητσοΜάκης Βορίδης στο πλαίσιο κόντρας με τον Δ.Παπαδημούλη για το ποιος υποστηρίζει την πολιτική βία, περισσότερο.:
"Ο κ. Βορίδης εγκάλεσε εμένα και τον ΣΥΡΙΖΑ ότι δήθεν υπερασπιζόμαστε πρακτικές βίας και ανομίας. Είναι από τους τελευταίους που μπορεί να εγκαλεί μια μεγάλη δημοκρατική παράταξη της αριστεράς που αγωνίζεται με δημοκρατικούς αγώνες γιατί ο ίδιος διαδέχθηκε τον κ. Μιχαλολιάκο με εντολή Παπαδόπουλου στην ηγεσία ΕΠΕΝ. Μπορεί να τα λέει τσεκουράτα αλλά πριν από 25 χρόνια κρατούσε τσεκούρια.  Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλούνε για σκοινί", ήταν η θέση του Δημήτρη. Παπαδημούλη.
"Είναι προς αξιολόγηση, πως εκείνο που απαντάτε στο τι κάνετε σήμερα κάθε μέρα, είναι το τι έκανα εγώ πριν από 30 χρόνια. Έχω εκλεγεί τέσσερις φορές βουλευτής και έχω αξιολογηθεί και κριθεί. Εγώ έχω ζήσει περιστατικά βίας και έχω γίνει μέρος τους και γι' αυτό τα απεχθάνομαι σφοδρώς. Θέλω να μπορώ να συνομιλώ με τον συνάδελφο που δηλώνει αναρχικός, αρκεί κι εκείνος να σέβεται τους κανόνες του πολιτικού διαλόγου" ανταπάντησε ο Μάκης Βορίδης και είναι η πρώτη φορά που κάνει αναφορά στην εποχή εκείνη.
"Αν ήταν έτσι κ. Βορίδη και εκφράζετε λόγω της ιστορική σας εμπειρίας ως συμμέτοχου σε ιδεολογίες και πράξεις βίας την απέχθεια σας γι' αυτές, όταν μιλάγατε για ιδεολογίες μίσους, έπρεπε να κοιτάγατε προς τα άδεια έδρανα της Χρυσής Αυγής και όχι προς την παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ που έχει ξεκαθαρίσει επανειλημμένα πως αγωνίζεται με ειρηνικά μέτρα, είπε παίρνοντας και πάλι τον λόγο ο κ. Παπαδημούλης, εμφανώς ικανοποιημένος από την πολιτική "απολογία" του Μ.Βορίδη...

Εμείς έχουμε πει πως θα καταλάβετε αργά το πόσο επικίνδυνος είναι ο Τσεκουράτος. Τον μαύρο φασισμό τον έχει στο D.N.A του. 



θα σας βοηθήσει ένα αναλυτικό δημοσίευμα του Βαγγέλη Τριάντη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Hot Doc. Διαβάστε το. Όπου αναφέρετε σε όλο τον βίο και την πολιτεία του …μαύρου Βοριδη
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...