Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Δεν καταλάβατε τι εννοούσε; Μην τολμήσετε να με παραπέμψετε διότι θα τα δώσω στους τούρκους.



"Μου λέτε γιατί πήρα αντίγραφο της λίστας στο σπίτι μου. Γιατί να μην το πάρω; Όταν ήμουν υπουργός Εθνικής Άμυνας δεν έπαιρνα αντίγραφα με τα αμυντικά σχέδια της χώρας στο σπίτι μου να τα μελετήσω για να ξέρω τι θα πω στο ΝΑΤΟ. Πως έχω αντίγραφα της άμυνας της χώρας στο σπίτι μου; "Αυτό ομολόγησε ο ίδιος μιλώντας πριν λίγο στην Βουλή, θέτοντας άλλο, μεγαλύτερο ζήτημα: Δεν γνωρίζει ότι απαγορεύεται διά νόμου η διακίνηση εκτός του υπουργείου Εθνικής Άμυνας των σχεδίων άμυνας της χώρας; Δεν γνωρίζει ότι υπάρχει ειδικός έλεγχος σε όλους όσους έχουν πρόσβαση σε απόρρητα σχέδια για να μην υπάρχει διαρροή των άκρως απόρρητων σχεδίων εκτός του υπουργείου και μάλιστα έλεγχος για να μην υπάρξει διαρροή σχεδίων με USB;
Ασφαλώς και το γνώριζε αλλά τα  φιλούσε για να εκβιάσει καταστάσεις όταν χρειαστεί όπως τώρα ..Ο ....Tούρκογλου είναι αδίστακτος. 


Καλή η προσπάθεια σου να …αλλάξεις την ατζέντα ρε παλιοκαριόλη, αλλά έδειξες το ποιος είσαι. Ένας στυγνός κλέφτης εκτός του δημόσιου χρήματος, και των αμυντικών σχεδίων της χώρας..
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...