Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 17 Μαΐου 2015

Ενιαίο ΦΠΑ 18% για αγορές με μετρητά ή 15% με κάρτες, προτείνει η κυβέρνηση του …. κ….υ



Σύμφωνα με το Βήμα της Κυριακής, η κυβέρνηση προτείνει νέο καθεστώς ΦΠΑ με τρείς συντελεστές και όχι δύο, όπως ίσχυε μέχρι σήμερα. Από αυτούς, ο ένας θα είναι ενιαίος και οι άλλοι δύο συντελεστές θα εφαρμόζονται σε συγκεκριμένες κατηγορίες και προϊόντα.

Έτσι, η πρόταση της Αθήνας είναι να καθιερωθεί ενιαίος συντελεστής 18% που θα ισχύει για αγορές με μετρητά και θα μειώνεται στο 15% για όσους χρησιμοποιούν κάρτα. Επιπλέον, θα προβλέπεται χαμηλός συντελεστής στο 7% ή 8%.

Δεν μας λέτε ρε παλιοκαθήκια….

Και όσοι δεν γουστάρουν νταλαβέρια με τράπεζες και λοιπά ληστρικά ιδρύματα τι γίνετε; Τιμωρούνται; Πεθαίνουν; Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να δημιουργήσετε πολίτες δυο ταχυτήτων ;

Που το πάτε δηλαδή ; Για αχρήματη κοινωνία;
Μου αφαιρείτε  το δικαίωμα να ορίζω όπως και όπου επιθυμώ τα χρήματά μου που είναι ιδρώτας των κόπων μου μιας ζωής.
Μου στερείτε το δημοκρατικό δικαίωμα του συναλλάσσεσθε ελεύθερα, επιβάλλοντας μου μια κάρτα που δεν θα μπορώ να αγοράσω ή να πωλήσω εάν δεν την έχω, και τελικά μου επιβάλλεται κυριολεκτικά χωρίς την θέληση μου ν' αλλάξω τρόπο ζωής, τρόπο συναλλαγής, τρόπο καταναλωτικής συμπεριφοράς εξυπηρετώντας στο τέλος ποιον ;
Την νέα τάξη πραγμάτων του Σόρος;
Kαι …..φυσικά παρ΄όλα αυτά…. αναμένεται και περαιτέρω αύξηση του Χρέους προς το ΑΕΠ (Debt/GDP). Θα φτάσει στο 180% το 2016. Συγχαρητήρια υπόδουλα γουρούνια..

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε ένα από τα «αναπτυξιακά αποτελέσματα» των μεταπολιτευτικών.. σοσιαληστών και λοιπών φιλελληνικών-πατριωτικών  πτωμάτων ,που μας γυρίζουν εβδομήντα χρόνια πίσω. Στο τέλος θα μας επιβάλουν συναλλαγή μόνο …με κουπόνια.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...