Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

Τον έπιασαν τα.... χουβαρνταλίκια και καταξοδεύτηκε.




Στην πορεία της Πρωτομαγιάς παρέστη ο Γιάνης Βαρουφάκης, ο οποίος μάλιστα έγινε κεντρικό πρόσωπο.
Ξεχωριστό ενδιαφέρον έχει το περιστατικό που διηγήθηκε ένας άστεγος και άνεργος πολίτης στο enikos.gr και τονίζει ότι ζήτησε από τον Έλληνα ΥΠΟΙΚ 1-2 ευρώ για να πάρει καφέ και αυτός του έδωσε 10 ευρώ και 50 λεπτά.
«Έδειξα στον κ.Βαρουφάκη το χαρτί που αναφέρει ότι είμαι άστεγος, άπορος και άνεργος και μου είπε να πάω να κάνω χαρτιά γιατί θα βγάλουν κονδύλι για εμάς τους άστεγους για 90.000 αιτήσεις. Του λέω «αυτό θα αργήσει μίστερ Τζον». Το είπα στα αγγλικά. Μου λέει «μην σε νοιάζει, όσο είμαι εγώ στην κυβέρνηση». Του ζήτησα μετά 1-2 ευρώ για καφέ. Μου λέει «εδώ μπροστά στις κάμερες δεν κάνει, ανέβα λίγο παραπάνω και θα σε περιμένω». Και μου έδωσε 10 ευρώ και 50 λεπτά, μου λέει «τόσα έχω και εγώ πάνω μου δεν έχω άλλα». Και του απάντησα και πολλά μου δίνεις».




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...