Εάν υπάρχει ένας που τιμά κυριολεκτικά το λειτούργημα του αυτός είναι ο Γιώργος Σαχίνης του Κρήτη τv .Το κακό είναι ότι δεν …έχει ..γυμνό, και δεν παρακολουθούν πολλοί το τι λέει και αυτός και οι καλεσμένοι του, στην υψηλού επιπέδου εκπομπή του.
Σατιρίζοντας: Δύο πολιτικοί, ένας καημός, μία ελπίδα, και στο μέσον οι
αναμνήσεις!
-
.
*Γράφει ο Χρήστος Μαλασπίνας*
Ο ένας, εν συνεδρίω υποψήφιος, αναζητάει πολιτικό στήριγμα στην μνήμη του
μακαρίτη Ανδρέα. Ο άλλος, ο πρώην, και νυν επα...
Πριν από 4 ώρες


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου