Η FIFA είναι η Ντραγκέτα του Ιφαντίνο που συνεχώς αποθεώνει τον Τράμπ...
-
*Jason Bageris*
*Αυτό που συμβαίνει στο Παγκόσμιο Κύπελλο της ντροπής με το Ιράν δεν έχει
προηγούμενο... Εκτός του γεγονότος ότι τους κάνουν συνέχεια ...
Πριν από 35 δευτερόλεπτα



2 σχόλια:
ΡΕ Ο ΦΟΡΤΟΥΝΗΣ Η ΠΑΙΧΤΟΥΡΑ! ΔΕΚΑ ΦΟΡΤΟΥΝΗΔΕΣ ΗΘΕΛΕ Ο ΜΙΣΟΠΝΕΥΜΟΝΟΣ ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ. ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΗΓΕ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ!!!!!!
TA MOYNIA O ΚΑΠΝΟΣ ΑΣΣΟΣ ΕΙΧΕ 3.30- Ο ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ 4.40. ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟΝ ΠΗΓΑΝ 6,60 ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΙΛΟΥΣΤΡΑΣΙΟΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΚΟΥ ΤΑ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ 6,60
Δημοσίευση σχολίου