Ένα «βδομαδιάτικο» για μια… βουτιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα!
-
Από τα 10 ευρώ της εισόδου μέχρι τα 210 ευρώ για μια θέση στην πρώτη σειρά,
δίπλα στη θάλασσα – Το καλοκαιρινό μπάνιο αποτελεί είδος πολυτελείας στις
οργ...
Πριν από 10 δευτερόλεπτα



2 σχόλια:
Μέχρι πέρσι η αναφορά και τα βιντεοκλιπ των τραγουδιών είχαν ως πρώτο θέμα τα… κράτη . Από φέτος άλλαξαν και έδιναν το βάρος στον τραγουδιστή και όχι την χώρα που εκπροσωπεί. Γιατί λοιπόν εγώ μαλάκας να επιβαρύνουμε για να κάνουν διαφήμιση του κάθε ρεντικολου και αποτυχημένου τραγουδιστάκου ;
Σωστό .Ήδη στην πιάτσα τον περιμένουν με φουστίτσα και οι ρεμπέτες ψήφισαν να μην ξανατραγουδήσει ποτέ ρεμπέτικο
Θα τρίζουν τα κόκαλα του Στράτου,του Μπάτη ,του Μάρκου και τόσων άλλων μεγάλων αντρών.
Δημοσίευση σχολίου