Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Άμα την έχεις στο ..αίμα σου δεν φεύγει.



Πανικό στα αρσενικά προκαλούσε στην εφηβεία της η Γ. Αγγελοπούλου - Δασκαλάκη, όπως αποκαλύπτει στο βιβλίο της. Μικρή, απολάμβανε τις λιχουδιές της μητέρας της και ήταν ελαφρώς παχουλή, αλλά στη συνέχεια έπαθε... εμμονή με τις μίνι φούστες. «Με πόδια που επιτέλους άξιζε να φανούν, ξεκίνησα να φοράω μίνι φούστες, πολύ κοντές, για να τραβήξω τα βλέμματα. Έκανα τους άντρες να ζαλίζονται, να παθαίνουν εγκεφαλικό. Για κακή μου τύχη, μέσα στους άντρες που ζάλιζα ήταν και οι γείτονές μας, στο τοπικό καφέ, όπου μια μέρα έτυχε να βρίσκεται εκεί ο πατέρας μου», αναφέρει περιγραφικά και συνεχίζει: «Μπήκε με ορμή στο σπίτι και είπε στη μητέρα μου: “Παραλίγο να πάθω εγκεφαλικό”. Έτσι, η μητέρα μου έβαλε ένα κορίτσι που μας βοηθούσε στο σπίτι να μου μακρύνει τις φούστες. Βέβαια, παρά τις παρεμβάσεις της μητέρας μου, είχα μάθει πολλά. Κάθε φορά που προετοιμαζόμουν να βγω έξω, έμπαινα στο μπάνιο με βελόνα και κλωστή και με λίγη κόλλα έκανα ξανά τα μάξι μίνι».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...